Вікі Gothic
Advertisement

Gothic II — культова комп'ютерна гра, друга пригодницька CRPG із серії «Gothic». Випуск відбувся 29 листопада 2002 року.

Сюжет

Дія Gothic II починається приблизно через два тижні після подій оригінальної Gothic.

Основна сюжетна дія розгортається на острові Хорініс (англ. Khorinis), розташованому в морі недалеко від королівства Міртани (англ. Myrtana).

Головне поселення острову - однойменне портове місто, яким тимчасово керує глава паладинів - лорд Хаген (англ. Lord Hagen). Острів Хорініс відомий, перш за все, своєю Долиною Копалень - Міненталь (у якій розгорталися всі дії першої частини гри). Протягом багатьох років над усією долиною простягався самопідтримуючий тюремний магічний бар'єр і всіх ув'язнених королівства відправляли туди. Так долина стала безповоротньою колонією багатьом засудженим.

Крім того, на острові є кілька невеликих селянських садиб, які обробляють грунт для вирощування злаків і овочів, а також розводять домашню худобу. Протягом багатьох років найбільший двір належить поміщику Онару, який здає в оренду іншим селянам довколишні землі.

Десь у центрі острова стоїть старий монастир служителів Інноса (англ. Innos), яким керують Маги Вогню. Там вони проводять магічні і алхімічні дослідження і виготовляють дуже смачне вино.

А десь у незвіданих морських водах є похмурий острів Ірдорат (англ. Irdorath) ...

Глава I. Загроза

Сплячий переможений, магічний бар'єр зруйнований. Головний Герой провів кілька днів під уламками храму і вижив завдяки силі магічних обладунків. Некромант Ксардас врятував Героя і переніс у свою нову вежу поруч з містом Хорініс. З розмови з ним головний Герой дізнається, що Сплячий своїм передсмертним криком розбудив армії темряви з царства Беліара, які очолили дракони. Для перемоги над ними потрібно здобути давній амулет - Око Інноса, який знаходиться у паладинів, які прибули до Хорінісу з важливою місією. Ксардас наказує Герою відправитися в місто і поговорити з командиром паладинів - лордом Хагеном.

У першій главі не відбувається істотних подій, що впливають на сюжет гри. Герой набирається досвіду, зустрічається зі старими друзями і досліджує землі Хорінісу. На острові безліч лісів, полів, долин, печер, древніх руїн та інших місць, з'єднаними ланцюгом доріг, які кишать звіриною, бандитами, нежиттю і навіть розвідзагонами орків. Як і в Gothic I, тут є свої фракції: найманці - ферма Онара, ополчення - місто Хорініс і Маги Вогню - монастир Інноса. Головною поворотною подією першого розділу є отримання громадянства в місті Хорініс і приєднання до однієї з фракцій. Тільки після цього стане можливо поговорити з лордом Хагеном і перейти в наступну главу.

Одна з найбільших проблем - це втрата всіх коштовних навичок і умінь, які придбав герой під час своїх попередніх мандрівок.

Глава II. Повернення в колонію

Герой домагається аудієнції лорда Хагена, але паладін не поспішає віддати найдавнішу реліквію ордена першому зустрічному. У казки про драконів він не вірить, зате прислухається, коли мова заходить про армію орків. Замість амулета Хаген дає Герою небезпечне завдання - повернутися в Долину Копалень і добути «докази» існування армії зла. Ситуація ускладнюється тим, що туди вже був відправлений загін паладинів і ополченців під проводом капітана Гаронда і жоден з них з тих пір не повернувся.

Через прохід Герой потрапляє в Долину Копалень і бачить, що колонія зруйнована. Новий Табір занесений снігом, орки звели стіну на сході, а в центрі долини з'явилося болото. Весь Міненталь кишить орками. По дорогах розгулюють дикі звірі. Тут і там трапляються трупи людей Гаронда. Спускаючись з гір, Герой зустрічає розвідника паладинів Джергана і він розповідає йому, що паладіни зайняли оборону в замку Старого Табору, який тепер оточений армією орків і варгів.

Після того, як Герой потрапляє в замок, капітан Гаронд дає йому карту, на якій вказані три діючі шахти. Герою треба знайти три експедиції, які Гаронд відправив незадовго до облоги на пошуки магічної руди.

Друга глава вимагає більшої підготовки і терпіння. З тих пір як у Долині Копалень стався магічний колапс, багато що змінилося. Просто погуляти по доріжках і поговорити з мешканцями Міненталя у Героя не вийде. Дружніх персонажів за стінами замку зовсім небагато, зате ворогів предостатньо. Найчастіше слабкому Герою доведеться тікати від них, або підставляти під стріли охоронців табору.

Глава III. Око Інноса

Виконавши розпорядження Гаронда і отримавши від нього папір з проханням про підкріплення, Герой повертається в Хорініс. Паладіни, які охороняли прохід, лежать мертві, а над трупами стоїть Шукаючий - маг у чорній рясі і з дерев'яною червоною маскою на обличчі. Він повідомляє Герою, що посланий своїм Господарем з важливою місією, а потім, озброївшись вогненною кулею, демонструє з якою саме. Убивши злого мага, Герой поспішає віднести лист лордові Хагену і отримати Око Інноса.

Отримавши дозвіл носити амулет, Герой відправляється в монастир Магів Вогню, де зберігається Око. Вже в монастирі з'ясовується, що амулет був вкрадений одним з послушників. Герой йде по кривавому сліду з трупів сміливців, які пустилися в погоню за зрадником. Далеко на півночі він знаходить розбитий на частини амулет - Шукаючі встигли провести над ним ритуал, позбавивши Око Інноса магічної сили.

У третьому розділі важливо знайти спосіб відновити Око. Битися доведеться менше, але заплутаних квестів з'явиться більше.

Глава IV. Полювання на драконів

Артефакт відновлений. Одночасно з цим почалося полювання на драконів. Багато найманців, бандитів, солдатів і навіть селян приміряють обладунки та точать клинки. Загони авантюристів збираються на фермі Онара, щоб звідти вирушити в Міненталь і помірятися силами з драконами і орками. Пізніше їх трупи будуть прикрашати доріжки і перевали по всій колонії. Сам Герой у натовпі мисливців виділяється дворучним мечем, викутим із магічною руди (шлях паладіна), набором сильних заклинань (шлях мага) або просто хорошим озброєнням (шлях найманця).

Повернувшись до Міненталю, Герой зауважує, що армія окупантів виросла в рази. Крім орків і варгів легіони пітьми поповнились безліччю елітних мечників-орків, а навпроти замку з'явилася ставка шаманів-орків. Заповідні області Міненталя стали патрулювати загони людей-ящерів - особиста гвардія чотирьох драконів, що оселилися в Долині Копалень. Отримавши кілька завдань від капітана Гаронда і його помічників, Головний Герой відправляється на пошуки драконів.

Протягом четвертої глави доведеться тільки й робити, що битися з натовпами тварюк, прорубуючи мечем або пропалюючи вогненною кулею стежку до гнізда наступного дракона.

Глава V. Відплиття

Герой повертається в Хорініс. Всі дракони мертві, але армію орків зупинити не вдалося. Найсильніший - Крижаний дракон, перед смертю проговорився: «Повелитель всіх драконів знаходиться в Палатах Ірдората». Виникає кілька першорядних завдань: знайти карту острова Ірдорат, знайти команду авантюристів і, зрозуміло, викрасти корабель, на якому припливли паладіни.

Сюжет передостанньої глави обертається в основному навколо монастиря Інноса і міста Хорініс. До кінця гри Герой стає досить сильним, щоб убити в бою відразу декількох орків, однак тепер йому частіше доводиться працювати головою, а не мечем. Розмови, інтриги і розслідування складають більшу частину п'ятої глави.

Глава VI. Чертоги Ірдората

Герой з командою старих друзів припливає на кораблі до острова, в череві якого розкинувся лабіринт, начинений пастками і населений чудовиськами. У печерах в глибині гори Герой потрапляє в потаємну крипту з дверима. Механізм «чотирьох печаток» досить складний і з ним доводиться повозитися. Відкривши двері, Герой потрапляє в Чертоги Ірдората - зал, що охороняється десятками Шукаючих і їх ватажком - Чорним магом. Убивши мага, Головний Герой відкриває ще одні двері і зустрічається, нарешті, з помазаником Беліара, породженням мороку - Драконом-нежиттю. Після його вбивства з'являється ролик, в якому раптово з'являється Ксардас та забирає силу Дракона-Нежити собі. Убивши Дракона, Головний Герой повертається на корабель і на ньому пливе в Міртану.

Варіанти розвитку персонажа

  • Найманець - герой може приєднатись до найманців, (колишні в*язні Нового Табору та колишні мисливці на орків), які закріпились на фермі Онара. Командир найманців - Лі, його права рука - Торлоф. Герой-найманець в середині гри стає мисливцем на драконів.
  • Паладін - герой може стати одним з паладінів, однак для цього спершу необхідно буде послужити в ополченні. Лідер паладінів - лорд Хаген, тимчасовий командир ополчення - лорд Андре.
  • Маг вогню - герой може стати одним з магів Вогню з монастиря Інноса, однак для цього спершу необхідно буде попрацювати в якості послушника. Верховні Маги Вогню - Пірокар, Серпенсес та Ультар.

Надалі ці три варіанти діляться на інші "подваріанти". Наприклад, Паладіни і Найманці можуть розвивати або ближню зброя (одноручна, дворучна) чи дальнобійну зброю (лук, арбалет). Так, проходження з дальньою зброєю передбачає собою інший шлях розвитку (прокачування інших навичок, приготування інших зіль, виконання інших квестів). Паладінам на вибір будуть доступні або руни руйнування, або руни відновлення. Вибір фракції в сильній мірі впливає на проходження, залежно від цього відкриваються і закриваються деякі квести, змінюються вчителі і ставлення NPC до гравця. Як приклад, навчання магії для найманця коштує більше очок навчання ніж для магів або паладинів.

Розробники

  • Horst Dworczak - головний художник.
  • Mattias Filler - сценарій, скриптинг.
  • Stefan Kalveram - сценарій, скриптинг.
  • Bjoern Pankratz - дизайнер.
  • Mike Hoge - дизайнер.
  • Sascha Henrichs - 3D/2D художник.
  • Kai Rosenkranz - музика, ефекти.
  • Nico Bendlin - програміст.

Цікаві факти

  • У замку Старого Табору в монастирі можна знайти записи Верховного Мага Вогню Коррісто (персонажа першої частини гри) про катастрофу в Старій Шахти, про рудного барона Гомеза (також персонажа першої частини, лідера Старого Табору) про те, що вони повинні попередити Магів Води, поки ще не пізно, і про те, що рудні барони вважають винним у обваленні Старої Шахти Головного Героя. Записи перериваються, мабуть, Коррісто не встиг дописати, так як його вбили за наказом Гомеза. Ім'я рудного барона Гомеза написано з помилкою замість «Гомез» написано «Гомеш».
  • У замку Старого Табору можна знайти картину із зображенням Гомеза з мечем, цю картину можна побачити і в першій частині гри, вона висить над троном. У другій частині ця картина висить в одній з кімнат на другому поверсі замку.
  • У колишньому Новому Таборі в одному з будинків можна знайти записку Мага Води Сатураса, який з'являється в першій частині, в аддоні "Ніч Ворона" і в третій частині гри.
  • В останньому ролику першої Готики йдеться про те, що Головного героя не тільки не завалило уламками в Храмі Сплячого, але і він вийшов з цього храму і побачив небо без бар'єру. А початок сюжету другої Готики прямо цьому суперечить. Можливо справа не настільки в сюжетній помилку, скільки в умовах системи прокачування умінь в іграх жанру РПГ.
Advertisement