Вікі Gothic
Advertisement

Мільтен1.jpg

Мільтен - маг вогню, один з найближчих друзів Безименного. Також підтримує дружбу з Дієго, Лестером і Горном.

Історія

Gothic

Вперше ми зустрічаємо Мільтена в замку Старого табору перед входом в будівлю Магів Вогню, коли передаємо лист від Пірокара. Мільтен сам відносить лист верховному Магу Вогню Коррісто і повідомляє нам, що ми можемо забрати нагороду у одного з двох поруч стоячих магів. Також він говорить, що цей лист адресовано Ксардасу, хоча в листі про це не сказано. Отже - Мільтен став магом ще коли Ксардас не покинув Старий Табір і був Верховним Магом Вогню. У третьому розділі Мільтен допомагає нам отримати Юнітор з кола каменів, давши сувій «?Знищення нежиті». У п'ятому розділі він залишається єдиним живим Магом Вогню під Бар'єром і розповідає про подію в Вільній шахті, а потім допомагає зарядити Урізель.

Gothic 2

Після падіння Бар'єру відправився в Монастир Інноса близько Хорініса, але був відправлений разом з експедицією паладинів в Долину Копалень, в якості провідника і духовного лідера. Ми зустрічаємо його в колишній будівлі Магів Вогню в замку Старого табору, де він розповідає про Горна. Потім він стає членом команди корабля, який пливе в Чертоги Ірдората, а потім відправляється на материк разом з героєм.

Gothic 3

Після прибуття в Міртану і бійки з орками в Ардеї, Мільтен відправляється в Нордмар, в Монастир Магів Вогню. Там він розслідує зникнення Рунічної магії, а також дає нам один з дванадцяти Вогняних Кубків. У будь кінцівці залишається у Монастирі.

Gothic 3: Forsaken Gods

Невідомо, чим займався Мільтен два роки, але, до моменту повернення Безіменного Героя, він був у полоні Торуса, у храмі Треліса. Безименний Герой звільняє Мільтена, і останній допомагає майбутньому королю зруйнувати плани Торуса. У Венгарді Мільтен коронує Робара III і стає верховним магом Вогню в Міртані.

ArcaniA: Gothic 4

Мільтену не сподобалася нова політика магів Робара, і він віддалився в мандрівку по Аргаану. Став одним з трьох лідерів братства Туушу, представляючи сторонуІнноса. Пізніше повернувся до двору Робара, і найімовірніше, знову став верховним Магом Вогню. Брав участь у розкопках Сетарріфа і допомагав пастухові з Фешіра убити демона, що захопив розум короля.

Advertisement