Вікі Gothic
Advertisement

Лестер - один з найближчих друзів головного героя. Також підтримує дружбу з Мільтеном, Дієго і Горном.

Загадкова особистість - про його минуле майже нічого не відоме. В Болотному таборі, недивлячись на те, що він був лише послушником, за його рекомендацією можна потрапити до Ю‘Беріона.

Володіє непоганими бойовими навичками.

Зумів зберегти здоровий розум після падіння Бар‘єру та розпаду Братства Сплячого.

Історія

Gothic

Вперше головний герой зустрічається з Лестером в Братстві Сплячого, біля входу в Болотний табір, коли він розмовляє про щось зі своїм вчителем Ідолом Намібом. Лестер розповідає про устрій табору і може показати розташування найважливіших його об'єктів, як, наприклад, храм, кузня або алхімічна лабораторія. Він також може допомогти герою вступити до Братство Сплячого, завоювавши повагу Ідола Наміба. І, як вже було сказано, на його прохання Безіменного допускають до Ю'Беріона для допомоги в пошуках одного з юніторов. Після невдалої церемонії виклику Сплячого Лестер допомагає герою добути юнітор, що знаходиться в гірському форті неподалік від Болотного Табору. У форті Безименний та Лестер знаходять заповіт його колишнього власника, згідно з яким форт і прилеглі до нього землі стають власністю того, в чиї руки цей заповіт потрапить. Таким чином, Лестер стає землевласником. Отримавши заповіт, він залишається у форті. Після падіння бар'єру і розпаду Братства Сплячого вибирається з колонії, зберігши при цьому розум і не перетворившись на Шукаючого.

Gothic 2

Розлучившись на початку гри з Ксардасом і спустившись в долину недалеко від його Вежі, Безименний зустрічає сидячого біля вогнища Лестера. У розмові з ним з'ясовується, що після знищення Бар'єру Братство Сплячого розпалося, а всі його учасники втратили розум і розбіглися хто куди. Лестер і сам страждає провалами в пам'яті і сильними головними болями. Також він розповідає, що бачив величезну чорну тінь, що нагадує дракона, яка знищила групу втікачів. Підказує один із способів потрапити в місто Хорініс. За порадою Безименного відправляється в башту Ксардаса і розповідає некроманту про дракона й інші події, що трапилися після падіння Бар'єру. Після першого повернення головного героя з Міненталя зустрічає його біля воріт, що ведуть до Проходу, і передає руну телепортації до Ксардаса. Після знищення героєм драконів у Долині Копалень передає йому лист Ксардаса і відправляється разом з ним на Ірдорат, а після цього - на материк.

Gothic 3

Прибувши в Міртану, Лестер не б'ється разом з іншими друзями проти захопивших Ардею орків, а відправляється за підкріпленням. Після бою з'ясовується, що корабель, на якому герої припливли на материк, був захоплений піратами, так що ніякого підкріплення не буде. Незабаром Лестер потрапляє в полон до орків, і наступного разу Безименний зустрічає його як раба орків на розкопках древнього храму Аль-Шедім. Лестер віддає герою один з ключів від храму і допомагає розправитися з орками. В кінці гри відправляється в невелике село під назвою Лаго, де заробляє собі на життя вирощуванням і продажем болотника.

Галерея

Advertisement