Вікі Gothic
Advertisement

Горн - один з найближчих друзів головного героя. Людина сувора, але добродушна, любить смачну їжу, міцну випивку і хорошу бійку з ворогами. Славиться великою фізичною силою. Зі зброї віддає перевагу великим бойовим сокирам.

Історія

Gothic

У перший раз ми зустрічаємося з Горном у Новому Таборі в ході виконання завдання Прийняття в Новий Табір, якщо принести Ларесу список припасів зі Старої Шахти. У Горна можна отримати свою частку за допомогу в цій справі. Також з'ясовується, що він не раз брав участь у нападах на каравани Гомеза. До того ж можна дізнатися у нього, як отримати житло в таборі (квест Будинок Шрайка). За допомогою Горна Безіменному вдається потрапити до Магів Води, отримавши від нього пораду поговорити з магом Кроносом, що охороняє гору руди, а трохи пізніше - дістати один з юніторов в руїнах старого монастиря. Після катастрофи у Старій Шахті, вбивства Гомезом Магів Вогню та захоплення Вільної Шахти стражниками Старого Табору Горн допомагає Безіменному відбити шахту назад, а потім вирушає на зустріч зі своїми друзями - Лестером, Дієго і Мільтеном.

Gothic 2

Де був Горн під час падіння Бар'єру - невідомо, проте за словами Лестера і Лареса, після цієї події він залишився в Долині Копалень. Під час подорожі в Долину за доказом появи там драконів для лорда Хагена, Безіменний дізнається від Мільтена, що Горн був заарештований паладинами і сидить у в'язниці замку. На прохання героя відпустити Горна, Гаронд відповідає, що зробить це за 1000 золотих. За допомогою Мільтена та Дієго Безіменному вдається зібрати потрібну суму і викупити товариша (у разі, якщо герой - найманець, Горн в подяку за звільнення дасть йому середні обладунки найманця). Після цього Горн відправляється на ферму Онара, але з початком полювання на драконів повертається в Долину і спостерігає за орками. Допомагає Безіменному дістатися до лігва кам'яного дракона. В кінці гри, після знищення драконів у Міненталі відправляється разом з героєм на Ірдорат, а звідти - на материк.

Gothic 3

Після прибуття в Міртану і бійки з орками в Ардеї, показує Безіменному притулок повстанців у Реддоку. Потім вони розлучаються і зустрічаються тільки у Готі, де герою знову доводиться викупляти друга з полону - на цей раз у орків за 2000 золотих. За словами Горна, в полон він потрапив, коли допомагав повстанцям знайти телепорт до столиці Міртани - Венгард. До того ж він там втратив могутній артефакт, що збільшував життєву силу власника. Тепер цей артефакт опинився у демона, який охороняє Готу. Безіменний і Горн разом звільняють Готу від нежиті і знищують демона, після чого Горн залишається у фортеці, щоб допомогти повстанцям відновити її, і знаходиться там до кінця гри.

Gothic III - Відвергнуті Боги

За два роки відсутності Безіменного Героя Горн зміг відродити Готу і приєднати до себе Фаринг. Горн зібрав навколо себе безліч вільних людей Міртани і Нордмара, організувавши свою армію. Це був необхідний захід, оскільки Торус створив державу орків, яка включала в себе Треліс, Монтеру і Кап Дун. Ороча армія побудувала табір неподалік від Готи, на пшеничних полях Монтери. У відповідь на це люди Горна побудували стіну, яка відгородила Торуса від північної Міртани. У результаті цього Фаринг виявився далеко від лінії фронту, і в місті практично не залишилося гарнізону. Після повернення Безіменного Героя, Горн приєднався до нього і допоміг порушити плани Торуса. Безіменний Герой стає королем Міртани, Горн присягає йому на вірність і стає військовим радником Робара III.

Advertisement