Вікі Gothic
Advertisement

Гомез - лідер Старого Табору. Розумний, холодний, хитрий та підступний.

Біографія

Невідомо, ким Гомез був до колонії і за що потрапив туди, але в Долині Копалень він починав, як і інші каторжники, звичайним рудокопом. Однак такий стан справ йому швидко набрид, і він за допомогою декількох товаришів організував повстання ув'язнених проти королівських стражників, яке сам же й очолив.

Після вдалого перевороту Гомез захопив всю владу в колонії. Він уклав союз з магами Вогню, організував постачання руди королю в обмін на продовольство, зброю та інші речі. За бар'єром Гомез відчував себе більш ніж комфортно і не намагався знайти спосіб вийти на свободу. В результаті від табору, який згодом отримав назву "Старий", відокремилися дві великі групи ув'язнених, які організували власні табори і намагалися різними способами зруйнувати магічний бар'єр над Міненталем. Однак на становищі Старого Табору і самого Гомеза це не позначилося.

З часом Гомез відійшов від справ, передавши управління табором своїм помічникам. Сам же він відпочивав від турбот, сидячи на троні в своєму замку і милуючись танцями красивих наложниць. Так тривало до появи в колонії головного героя ...

Прибуття Безіменного в Долину Копалень спричинило за собою безліч подій, ключовою з яких стало затоплення Старої Шахти.

Після того, що сталося, табір був закритий за наказом Гомеза. Біля воріт були поставлені охоронці, які вбивали кожного, хто проходить повз. Щоб не втратити контроль над рудою в Колонії, він відправив своїх людей на захоплення Вільної Шахти, яка належала Новому табору, а також наказав вбити магів Вогню, які були проти цього.

План Гомеза вдався — його люди захопили Вільну Шахту, однак незабаром її відбили Горн та Безіменний. Через деякий час впав Магічний Бар'єр, і владі Гомеза настав кінець.

Був вбитий Безіменним, який прийшов помститися за магів Вогню.

Цікаві факти

  • В Gothic II в колишньому замку Старого Табору можна знайти записку лідера магів Вогню - Коррісто, де розповідається про плани Гомеза захопити Вільну Шахту. Ім'я Гомеза там написано з помилкою - замість Гомез - Гомеш.
Advertisement