Gothicpedia
Advertisement

Zdobiona szata ognia – szata występująca w Gothic. Jest ona przeznaczona dla najwyższych rangą kapłanów Innosa.

Gothic[]

Szata wykonana jest z szarej tkaniny, z czerwonymi pasami biegnącymi przez środek. Na rękawach wyhaftowane są złote płomienie, całość spina pas ze sprzączką w kształcie ognia. Noszona jest przez jedynego arcymaga ognia w Górniczej DolinieCorristo.

Jeśli Bezimienny dołączył do magów ognia, może ją od niego kupić w III rozdziale za 1500 bryłek rudy. Przy sprzedaży jej wartość spada do 750 bryłek.

Modyfikacje[]

Modyfikacje ico.png
Sekcja niekanoniczna

Gothic Edycja Rozszerzona[]

W modyfikacji zapewnia 40 punktów ochrony przed bronią, 5 przed pociskami, 30 punktów przed ogniem i 10 przed magią.

Nosi ją także mag Uturiel.

Returning[]

Szatę tę noszą Marduk, Hyglas i Karras. Można ją kupić za 2500 sztuk złota od Goraxa.

Requiem[]

W modyfikacji tej występuje zamiast ciężkiej szaty ognia.

Content Mod[]

Szata wygląda podobnie jak ciężka szata ognia z Gothic II. Cała szata jest brązowa, a skórzane pasy czerwone. Nosi ją Karrypto.

Zapewnia ochronę przed bronią w postaci 45 punktów, przed strzałami i ogniem po 30 punktów oraz przed lodem i magią po 20 punktów. Można ją kupić za 21 000 sztuk złota.

Zdobiona szata ognia w Content Mod

Ciekawostki[]

Advertisement