Gothicpedia
Advertisement

Zdobiona szata guru – ubranie występujące w Gothic.

Gothic[]

To długa, zielonkawa szata bez rękawów. Przepasana jest dużą, szarą szarfą oraz amuletem z wizerunkiem Śniącego. Naramiennik szaty jest czerwonawy i bogato zdobiony. Na nim także znajduje się wizerunek maski Śniącego.

Jest noszona przez najważniejszych guru z obozu na bagnie, czyli Y'Beriona i Cor Kaloma. Bezimienny nie ma możliwości jej zdobycia podczas rozgrywki inaczej, jak za pomocą kodów.

Jej wartość to 2460 bryłek rudy, lecz przy sprzedaży spada ona do 1230 bryłek.

Modyfikacje[]

Modyfikacje ico.png
Sekcja niekanoniczna

Gothic Edycja Rozszerzona[]

W modyfikacji zapewnia 55 punktów ochrony przed bronią, 10 przed pociskami, 40 punktów przed ogniem i 20 przed magią. Jej wartość spadła do 1650 bryłek rudy.

Jeśli Bezimienny dołączył do Bractwa, może ją kupić od Cor Angara od razu po zostaniu guru, co ma miejsce w III rozdziale po śmierci Y'Beriona. Musi jednak za nią zapłacić znacznie więcej, niż jest warta u handlarzy, bo aż 2460 bryłek rudy (jest to wartość szaty z podstawowej wersji gry, wynika prawdopodobnie z nieścisłości twórcy modyfikacji).

Golden Mod[]

W modyfikacji Golden Mod szatę tę można zdobyć, zostając guru i poznając V krąg magii.

Returning[]

W modyfikacji Returning nosi ją Orun – przywódca Nowego Obozu Bractwa koło farmy Bengara.

Global Mod[]

W modyfikacji Global Mod bohater może ją otrzymać od Donato, gdy przyniesie magiczną różdżkę od Parveza.

Ciekawostki[]

  • W plikach Gothic II znajduje się jej tekstura, mimo że sama szata w grze nie występuje.
Advertisement