FANDOM

Zdarzenie na Morzu – polska minimodyfikacja działająca na platformie Gothic II: Noc Kruka. Została stworzona przez grupę SoulFire, a jej premiera nastąpiła w listopadzie 2008 roku. Modyfikacja opowiada o zderzeniu się ze sobą dwóch statków wielkości Esmeraldy. Głównym zadaniem bohatera jest wyjaśnienie sprawy oraz zabójstwo czarnego maga.

Fabuła Edytuj

Modyfikacja opowiada historię, jeszcze za czasów świetności Khorinis i istniejącej bariery. Dwa statki płyną na Khorinis po kolejną dostawę rudy i z towarami dla straży i ludności tegoż miasta. Dowódcą statku jest Parcival, dowódca grupy paladynów, którego przydzielono do nadzoru ładunku rudy i powierzono opiekę nad statkami. Statki płyną we mgle, morze jest bardzo spokojne… Jednak niecałe 10 mil morskich od Khorinis załoga drugiego statku słyszy uderzenie, po chwili słychać krzyki zderzyliśmy się z drugą łodzią, zarzucić kotwicę! Tak zaczyna się kolejna przygoda.

Cechy modyfikacji Edytuj

  • Nowa lokacja.
  • Ponad pięćdziesiąt nowych postaci niezależnych.
  • Powiązania ze światem gry.
  • Intro i outro.
  • Zmodyfikowane pancerze.
  • Nowe modele 3D.
  • Polski dubbing.
  • Bardzo krótka rozgrywka.
  • Kilka zadań.

Ciekawostki Edytuj

  • Modyfikacja zawiera kilka Easter Eggów, m.in. W ładowni jednego ze statków znajduje się skazaniec imieniem Geralt mówiący głosem Jacka Rozenka.

Linki zewnętrzne Edytuj