FANDOM

Zagadka Orków Prolog – polska modyfikacja do gry Gothic II: Noc Kruka, wydana w 2017 roku.

Modyfikacja Edytuj

Prolog jest kanoniczną częścią Zagadki Orków. Ma on za zadanie przedstawić nową lokację, która ukaże się w Zagadce Orków, a także przedstawić jej dokładniejszą historię. Jego celem jest także wyjaśnienie pewnych opowiadań i wątków, które pojawią się w Zagadce Orków. Wymienione wyżej argumenty nie są jedynymi aspektami tejże modyfikacji. Przedstawia także ciekawą fabułę, która na pewno Was zainteresuje.

Fabuła Edytuj

Akcja modyfikacji rozgrywa się kilka tygodni przed wydostaniem Bezimiennego z ruin Świątyni Śniącego. Do Khorinis przybyła ekspedycja paladynów, z którymi przybyła straż królewska na czele z ich dowódcą – Karaliusem. Pewnego dnia przychodzi do niego pewien starzec, który opowiada mu o pewnej twierdzy skrytej między górami o której zapomniał cały świat. Zafascynowany tą opowieścią rozkazuje odnaleźć ową twierdzę. Do tego zadania wyznacza kilkuosobowe ekspedycje. W jednej z nich znajduje się nasz nowy bohater – Ronin. To właśnie jemu będzie dane zwiedzić ową dolinę, do której dostaje się przypadkiem. Eksplorując jedną z jaskiń natrafiają na szyb górniczy, którym dostają się do zapomnianej doliny. Co ich tam spotkało? Jak się potoczą losy ekspedycji? Tego dowiesz się grając w modyfikację.

Cechy Edytuj

  • Nowy, autorski świat.
  • Ciekawa fabuła opowiadająca historię tejże doliny.
  • Nowy bohater.
  • Dubbing.
  • Czas gry: 4 - 5 godzin.
  • Nowe tekstury pancerzy.

Linki zewnętrzne Edytuj

Galeria Edytuj