Gothicpedia
Advertisement
Modyfikacje ico.png
Artykuł niekanoniczny

Yrpen – postać występująca w modyfikacji Mroczne Tajemnice. Jest jednym z łowców orków.

Przed akcją modyfikacji[]

Yrpen był prawdopodobnie mieszkańcem Vengardu. Pewnego dnia przygotował zamach na króla Rhobara II, na jego nieszczęście, nieudany. Niedoszły królobójca trafił do kolonii, gdzie przyłączył się do łowców orków.

Mroczne Tajemnice[]

Kiedy Bezimienny pierwszy raz go spotyka, Yrpen nie odzywa się do niego. Po wykonaniu zadania Valkira, związanego z licznymi hordami orków, Yrpen prosi bohatera o pomoc w ucieczce z obozu. Valkir – szef łowców – podsłuchuje jednak rozmowę i karci ich obydwu.

W piątym rozdziale Yrpen zostaje wysłany do Obozu Bractwa Śniącego w celu zyskania wsparcia w postaci strażników świątynnych. Bezimienny odnajduje łowcę orków w miejscu, gdzie Baal Orun nadzoruje pracę nowicjuszy przetwarzających bagienne ziele. Następnego dnia bohater, Yrpen i świątynni strażnicy wracają do obozu łowców orków. Wieczorem łowcy orków przypuszczają atak na miasto orków. Yrpen ginie podczas szturmu.

Ciekawostki[]

  • W nagrodę za chęć pomocy, Yrpen może nauczyć Bezimiennego grać w kości i dać mu zestaw do gry. Bohater, grając może trochę zarobić.
  • Bezimienny wypowiada jego imię [yrpen], Valkir z kolei [jerpen].
Advertisement