FANDOM

Wyspa Irdorath – wyspa, na której znajdowała się jedna z czterech świątyń wzniesionych ku czci Beliara, Dwór Irdorath. Mało kto wie o jej istnieniu. Jest w całości zbudowana z czarno-szarych skał, z których często powstają nacieki w kształcie stalaktytów.

Gothic II Edytuj

To do tego miejsca Bezimienny przypływa w szóstym rozdziale, aby rozprawić się z władcą smokówSmokiem Ożywieńcem. Występują tu sługi ciemności takie jak orkowie, poszukiwacze, ogniste jaszczury, jaszczuroludzie, ożywieńcy oraz wargi i jeden troll jaskiniowy. Znajduje się tutaj także ognisty smok – Feodaron (brat Feomathara), który złożył kilkanaście jaj oraz pułkownik orków. Jedyna istota w tym miejscu, która nie chce zabić Bezimiennego to nowicjusz Pedro przetrzymywany w celi.

Mapa morska Wyspy Irdorath

Mapa morska wyspy

Ciekawostki Edytuj

  • Przy próbie przypłynięcia na wyspę, albo odpłynięcia z niej wpław, Bezimiennego pożera morski potwór.
  • Według mapy morskiej na Irdorath znajdują się drzewa, jednak na samej wyspie nie ma żadnego.
  • Jeżeli Bezimienny najpierw wyrzuci z ekwipunku Oko Innosa, a następnie odpłynie statkiem na wyspę, Xardas przyśle mu amulet wraz z listem wypominającym jego niedbałość, natomiast Milten zdenerwuje się na bohatera.