FANDOM

Wygnanie ze Starego Obozu – zadanie poboczne występujące w Gothic. Jego zleceniodawcą może być Fletcher albo Bloodwyn.

Krok po kroku Edytuj

  1. Porozmawiaj ze strażą przy którejkolwiek z bram Starego Obozu.
  2. Porozmawiaj z Saturasem.
  3. Jako strażnik porozmawiaj z Lee, następnie znowu z Saturasem.

Przebieg zadania Edytuj

Na polecenie Saturasa, Bezimienny udaje się do Starego Obozu, aby pozyskać pomoc magów ognia przy zniszczeniu magicznej bariery. Zastaje jednak zamknięte bramy obozu, strzeżone przez wzmocnione posterunki straży. Od Diego bohater dowiaduje się, że Gomez zamordował magów ognia i kazał zaatakować Wolną Kopalnię, a także uniemożliwił dostęp do obozu w obawie przed kontratakiem najemników. Jeżeli Bezimienny należał do Starego Obozu, Fletcher i Bloodwyn oskarżają go o współpracę z Nowym Obozem (uznaną w oczach Gomeza za zdradę) oraz informują, że został wyrzucony z obozu. Po tym wydarzeniu bohater mówi o tym Saturasowi oraz ma możliwość dołączyć do Nowego Obozu, na co wpływ jednak miała poprzednia gildia bohatera:

  • jeżeli był strażnikiem, Saturas wysyła go do Lee, który bez wahania przyjmuje bohatera do najemników;
  • jeśli należał do magów ognia, Saturas przyjmuje go do magów wody, dokonując symbolicznego połączenia Kręgu Ognia i Wody.

Zadanie kończy się powodzeniem.

Ciekawostki Edytuj

  • Można zostać magiem wody nawet, jeśli wcześniej było się strażnikiem. Wystarczy najpierw porozmawiać z Nefariusem, który zarekomenduje nas u Saturasa.