Gothicpedia
Advertisement
Star.png
Wzorowy artykuł
Ten artykuł jest wzorowy. Zobacz inne wzorowe artykuły.

Wulfgar – postać występująca w Gothic II. Jest to jeden ze strażników miejskich przebywających w mieście Khorinis.

Gothic II[]

Za dnia, z rozkazu paladynów trenuje innych strażników oraz obywateli miasta w walce bronią jednoręczną i dwuręczną na placu w koszarach. W nocy najczęściej gawędzi z lordem Andre, zaś rano samotnie trenuje walkę. Może nauczyć Bezimiennego do 60% w posługiwaniu się bronią białą, o ile bohater nie należy do najemników. Jeżeli bohater przyjdzie do niego rano od godziny 5:00 do 7:00, zostanie pochwalony i otrzyma 2% do walki bronią jednoręczną na stałe. Kiedy Bezimienny dołączy do straży, Wulfgar przywita go w gildii i wyjaśni mu, kto może go czegoś nauczyć.

Stojący w porannym półmroku na placu treningowym Wulfgar trzyma wyciągnięty miecz i ćwiczy walkę nim

Trenujący o poranku Wulfgar

Gothic II: Noc Kruka[]

W dodatku do Gothic II może wyuczyć posługiwania się bronią jedno i dwuręczną do 75%.

Modyfikacje[]

Modyfikacje ico.png
Sekcja niekanoniczna

Velaya – Historia wojowniczki[]

Po tym jak lord Andre został namiestnikiem Khorinis, Wulfgar obejmuje stanowisko szefa straży w mieście. Wydaje listy gończe za Bezimiennym, jego przyjaciółmi, a także za tajemniczym Arnoldem Barbarzyńcą. Velaya może pomóc Wulfgarowi w sprawie Canthara, który szantażując go aktem przedstawiającym jego żonę wymusił zwolnienie z więzienia. Velaya podstępem odbiera obraz kupcowi. Canthar na powrót trafia do więzienia a jednocześnie Sara odzyskuje swoje stoisko. Kapitan straży ma w tych okolicznościach dług wdzięczności, który spłaca, głosując na Hannę w wyborach na radną (o ile bohaterka zagada do niego w tej sprawie w trakcie trwania zadania, w przeciwnym wypadku powie, że lepiej by protagonistka nie nadużywała wdzięczności straży).

Nie może uczyć bohaterki władać bronią, gdyż może nauczać jedynie mężczyzn. Ma ona jednak możliwość nauczyć się fechtunku między godziną 5:00 a 7:00, gdy wszyscy śpią, a Wulfgar trenuje. Podczas gdy bohaterka poszukuje nowego pancerza, kapitan mówi jej, że bez jasnego rozkazu nie może wydać nikomu munduru.

W trakcie wykonywania zadania Siatka szpiegowska Velaya dowiaduje się, iż Wulfgar jest specjalistą szpiegowskim, który daje jej parę porad dotyczących zadania. Jego rady sprawdzają się i bohaterka szybciej odnajduje miejsce pobytu szpiegów.

Dalsze losy[]

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent Khorinis zostało zaatakowane przez orków, przez co Wulfgar prawdopodobnie zginął, został niewolnikiem lub uciekł.

Advertisement