Gothicpedia
Advertisement
Do poprawy i zalążek ico.png
Zalążek artykułu
Ta strona jest zalążkiem artykułu! Możesz pomóc Gothicpedii rozwijając ją!

Ork wojownik – podstawowa jednostka wojskowa armii orków występująca w każdej części serii Gothic.

Gothic[]

W Gothic do walki używają Krush Pachów. Przebywają tylko poza miastem orków. Są oni najliczniejszą ich grupą. Noszą lekkie zbroje.

Zobacz także[]

Gothic II[]

W Gothic II mają podobne uzbrojenie do części pierwszej; używają do walki średnich orkowych toporów lub ciężkich orkowych toporów. Wielu orkowych wojowników znajduje się pod zamkiem paladynów oblegając go.

Gothic II: Noc Kruka[]

Orkowie zostali znacznie wzmocnieni; mają więcej siły, punktów trafień oraz większą ochronę przed wszystkimi rodzajami obrażeń. Można ich także znaleźć w kanionie, gdzie rozbili obóz przy Bibliotece Uczonych, oraz w dolinie, nieopodal chaty Eremity.

Gothic 3[]

W Gothic 3 wojownicy używają także orkowych kusz. Strażnicy pilnujący bram i różnych przejść korzystają przeważnie z Krush Tarachów – orkowych halabard. Stanowią także główną siłę obronną i militarną oddziałów orków.

Ciekawostki[]

  • We wczesnych wersjach Gothic nosili kusze. Ponadto, w finalnej wersji wciąż posiadają nieużywaną linijkę kodu w skryptach która przypisuje im broń dystansową. Jedynym orkiem w grze noszącym kusze jest Orc Rockefeller, którego można przyzwać za pomocą kodów.
Advertisement