Gothicpedia
Advertisement
Gothicpedia
Do poprawy i zalążek ico.png
Zalążek artykułu
Ta strona jest zalążkiem artykułu! Możesz pomóc Gothicpedii rozwijając ją!
Do poprawy i zalążek ico.png
Artykuł do poprawy
Ta strona wymaga poprawy! Możesz pomóc Gothicpedii edytując ją!
Powód: Brak odpowiedniego podziału na sekcje

Wojownicy – jedna z pięciu kast urzędujących niegdyś w Jarkendarze. Zajmowali się bronieniem miasta i jego mieszkańców. Wchodzili w skład rady pięciu razem z Uzdrowicielami, Uczonymi, Strażnikami Umarłych i Kapłanami. Ich przywódcą był Quarhodron, który po wygranej bitwie poza murami miasta zdobył Szpon Beliara. Po jego odejściu ze stanowiska przywódcą wojowników został syn Quarhodrona – Rademes, który został opętany przez prastarą broń. Kasta wojowników jako pierwsza popadła w szaleństwo, kiedy Rademes objął władzę, doprowadzając do upadku całej cywilizacji.

Siedziba[]

Forteca Wojowników jest położona na wschodzie, wśród bagien Jarkendaru. Znajduje się tu świątynia Adanosa, w której zamknięto Szpon Beliara. Po upadku bariery w Górniczej Dolinie swój obóz stworzyli tam bandyci.

Modyfikacje[]

Modyfikacje ico.png
Sekcja niekanoniczna

Saga Przeznaczenie[]

W Imperium Popiołów wojownicy zostają przywróceni do życia przez anomalie czasowe. Noszą oni zbroje podobne do strażników świątynnych z wypełnieniami z płytek pełzacza. Wśród wojowników można wyróżnić kilka stopni: tych walczących bronią białą oraz łuczników. Noszą oni ubogie przepaski.

Advertisement