FANDOM

Wilczy kieł – oręż występujący w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Występuje w Gothic jako Kłujący cierń.

Gothic II Edytuj

Wygląd Edytuj

Jest to krótki miecz jednoręczny o czarnej głowni pokrytej żłobieniami. Posiada krótki, czarny jelec krzyżowy, rękojeść owiniętą jasnym materiałem oraz czarną, okrągłą głowicę.

Występowanie Edytuj

Bezimienny może znaleźć ten miecz wbity w szczątki rozbitego wozu, na drodze prowadzącej od miasta Khorinis do gospody Orlana. Kolejna sztuka broni znajduje się na terenach łowieckich myśliwego Gaana, tkwi w pniu zwalonego drzewa tuż obok legowiska prychającego zębacza. Pedrakhan, smok zamieszkujący ruiny górskiej fortecy w Górniczej Dolinie, przechowuje wilczy kieł w swoim skarbie.

Bohater może go także zakupić u handlarzy Sary i Hakona w I rozdziale. Może go także kupić od Canthara gdy ten odbierze stoisko Sary. Pomimo dość powszechnej dostępności w świecie gry, nikt nie używa tego miecza.

Statystyki Edytuj

Zadaje 20 punktów obrażeń i wymaga 10 punktów siły, by móc go nosić. Miecz warty jest 150 sztuk złota. Przy sprzedaży jego wartość wynosi 45 sztuk złota.

Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Zwiększono obrażenia miecza do 45 punktów. Wymagana siła wzrosła do 22 punktów. Wartość wzrosła do 550 sztuk złota, a przy sprzedaży maleje do 82 sztuk złota. Miecz nie zyskał nowych właścicieli ani kupców.