Gothicpedia
Advertisement
Na początku krainę tę zamieszkiwali koczownicy i Wieczny Wędrowiec wskazał im drogę. I Innos przemówił do Wiecznego Wędrowca: „Odłóż swój Kostur.” I w jego miejsce Innos dał mu Berło, i Wieczny Wędrowiec został jego sługą. I Innos obdarzył go częścią swej boskiej mocy, aby mógł powstrzymać Beliara, a mocą tą był ogień i miał nad nim władzę. Ale niektórzy spośród koczowników nie podążyli za Innosem. I lud koczowników podzielił się na dwie części. Ci, którzy podążyli za Innosem, wznieśli wspaniałe świątynie i stali się ludem Varantu, a berło zostało symbolem ich władzy.

Wieczny Wędrowiec – jedna z najważniejszych postaci w mitologii Myrtany wspominana w Gothic 3 i Gothic 3: Zmierzch Bogów.

Historia Wiecznego Wędrowca[]

Wedle starożytnych pism był właścicielem potężnego kostura i przywódcą koczowników – jednego z pierwszych wędrownych ludów kontynentu. Wędrował po całej krainie, aż pewnego dnia przemówił do niego Innos. Kazał mu porzucić drogę wędrówki i stworzyć kult boga ognia. Wręczył mu berło Varantu i nauczył posługiwania się magią. Wieczny Wędrowiec wraz ze swoimi zwolennikami rozpoczął kult Innosa, choć nie wszyscy koczownicy chcieli go wychwalać. Ci, którzy podążyli za Innosem i swoim wodzem dali początek ludowi Pradawnych (po kilku tysiącach lat zniszczonych przez wielką powódź). Pozostali zaś kontynuowali swoją wędrówkę, którą toczą do dziś, wojując jednocześnie z Asasynami.

Kostur Wiecznego Wędrowca

W jednym z możliwych zakończeń Gothic 3, Saturas prowadzi koczowników szlakiem Wiecznego Wędrowca.

Saturas prowadzący koczowników

Poprzednik: Tytuł: Następca:
Brak Wielki Przywódca Varantu Pradawni
Advertisement