FANDOM

Ten artykuł przedstawia zawartość wczesnej wersji gry Gothic Playable Teaser, która w każdej chwili może ulec drastycznym zmianom.

Wieża strażnicza koło placu wymian – lokacja występująca w Gothic Playable Teaser.

Gothic Playable Teaser Edytuj

Opis Edytuj

Jest to wieża strażnicza, której zadaniem jest ochrona przejścia z placu wymian do Starego Obozu. Wzniesiona została na bardzo wysokim punkcie, by umożliwić skuteczne wykrycie potencjalnego zagrożenia z oddali.

Wieża jest praktycznie w ruinie. Zachowały się tylko porośnięte dziką roślinnością fragmenty ścian oraz schody prowadzące do dużego ogniska na pierwszym piętrze wieży. Na rozkaz Gomeza ognisko to używane jest, by ostrzec Stary Obóz przed zagrożeniem – jeśli pali się w nim ogień, trwa stan alarmowy i brama prowadząca do obozu jest zamknięta.

Do wieży prowadzi brama, którą można otworzyć specjalnym kluczem. Niedaleko niej znajduje się również winda, którą można wjechać na położone wysoko okolice fortyfikacji.

Historia Edytuj

Gdy Bezimienny wraz z Diegiem dotrą do bramy prowadzącej na ścieżkę do Starego Obozu, której strzeże Bloodwyn, bohater otrzymuje zadanie polegające na pójściu do wieży i zgaszeniu palącego się w niej ognia ostrzegawczego związanego z wybuchem, który miał miejsce na placu wymian poprzedniej nocy.

Rzut boczny na mocno uszkodzoną wieżę, na której znajduje się zamknięta kopuła w której uprzednio płonął ogień

Zgaszony ogień na wieży