FANDOM

Wakon – postać występująca w modyfikacji Returning. Jest to trzeci i główny Opiekun Wody.

Returning Edytuj

Bezimienny spotyka go po raz pierwszy na skrzyżowaniu dróg między polami Onara, gdy wykona zadania pozostałych Opiekunów. Wakon mówi, że bohatera czeka ostatnie zadanie, zanim będzie mu wolno przystąpić do Testu Wiary. Opiekun ostrzega, że przy jego zadaniu Bezimienny będzie zmuszony dać z siebie wszystko. Zleca uwolnienie Ducha Wody z rąk tajemniczego klanu orków. Przyszły król Myrtany rusza do Górniczej Doliny, gdzie od Ur-Shaka dowiaduje się o klanie oraz poznaje jego lokalizację. Przez góry dostaje się do obozu i rozmawia z orkowym wodzem, Nag-Shorem. Ten jednak nie wie nic o Duchu Wody. Jednak szaman Ur-Dah wyjawia, że Duch został uwięziony w wielkim kamieniu. Bezimienny zbiera fragmenty Czarnego Kryształu, po czym łączy je w całość wyposażony w pierścień Narusa, w wyniku czego Duch odzyskuje wolność, co Wakon natychmiast wyczuwa. Wybraniec bogów zdobywa wodną perłę, po czym wraca do Opiekuna, który teleportuje się do ich klasztoru. Po przejściu Testu Wiary, bohater również się tam dostaje. Jeśli wybrał ścieżkę Wody, Opiekun Stonnos twierdzi, że Wakon udzieli mu nauk, co ten robi jednak tylko, gdy Bezimienny jest magiem. Wręcza mu wówczas szatę adepta żywiołów jak i runę przyzwania demona Legionu, a w piątym rozdziale szatę Spokojnych Wód. W przeciwnym razie odsyła go do Asgarda Terinaksa. W siódmym rozdziale ucieka do Pałacu Vakhana.

Dalsze losy Edytuj

W Pałacu wraz z innymi Opiekunami snuje plany powrotu do wymiaru ludzi. Nie powrócili jednak; możliwe że uznali to za niepotrzebne, gdy bogowie zostali wygnani.