Gothicpedia
Advertisement
Modyfikacje ico.png
Artykuł niekanoniczny

Velaya – Historia wojowniczkimodyfikacja do Gothic II: Noc Kruka.

Opis modyfikacji[]

Modyfikacja ta przedstawia losy Velayi, którą zapewne wszyscy pamiętają z Gothic I, jako piękność kąpiącą się w drewnianej wannie w pokoju Gomeza. Historia rozgrywa się po odpłynięciu Bezimiennego z Khorinis. Velaya, która także uciekła z Kolonii Karnej, dotarła na farmę Onara, gdzie pracuje jako służąca. Jednak pewnego dnia została pobita przez napastliwego najemnika, Dara. Wtedy postanowiła sobie, że nigdy więcej nie dopuści do takiej sytuacji. Zapragnęła nauczyć się walki, nauczyć się bronić przed innymi. W ten sposób opuszcza farmę, by spróbować szczęścia w mieście Khorinis. Ostatecznie to ona staje naprzeciw nowego zagrożenia.

Velaya na farmie Onara

Modyfikacja oferuje:[]

  • Całkowicie nową historię;
  • zmienione Khorinis;
  • możliwość spotkania wielu starych znajomych;
  • kilka nowych postaci;
  • mnóstwo zadań;
  • cztery rozdziały gry;
  • około czterdzieści godzin grania;
  • liczne easter eggi;
  • możliwość smażenia jednocześnie większej ilości mięsa;
  • nową broń.

Modyfikacja występuje w trzech wersjach językowych: niemieckiej, polskiej oraz angielskiej.

Zmiany w grze[]

Ciekawostki[]

  • W czasie podróży po wyspie bohaterka co jakiś czas będzie się natykać na szaleńca, biegającego po drogach w poszukiwaniu nieznanej kobiety.
  • Często jest wspominany Bezimienny, np. przez Corneliusa. Z kolei Velaya często przyznaje, iż wie o kim mowa.
  • Bezimienny, DiegoGorn i Lester są poszukiwani za kradzież Esmeraldy i porwanie magów Miltena i Vatrasa.
  • Kardif wspomina Velai o Rhenie - bohaterze modyfikacji Piratenleben.
  • Jeśli wejdziemy do kopalni Velai i zobaczymy waypointy (marvin oraz alt+u) zauważymy (poza waypiontami dla Grimesa, Kervo, Feda, Gepperta i Emilio) waypointy dla Finna i Lennara, co jest dziwne, gdyż ci dwaj wyruszyli do ataku na Khorinis i zginęli w walce z bohaterką. Prawdopodobnie jest to niedopatrzenie twórców. Możliwe, że WSZYSCY kopacze z obozu bandytów mieli pracować dla Velai, jednak twórcy zmienili zdanie nie usuwając waypointów.

Galeria[]

Advertisement