FANDOM

Urkrass – postać występująca w Gothic 3. Jest to orkowy kwatermistrz mieszkający w Cape Dun, który jak większość orków nie lubi zbytnio ludzi.

Gothic 3 Edytuj

Chce odzyskać swoje towary, które zostały skradzione przez pobliskich bandytów. Zleca ich odzyskanie Bezimiennemu, którego omylnie uważa za najemnika orków. Ma ognisty puchar, który należał wcześniej do paladyna Wenzela, siedzącego w niewoli w latarni morskiej. Owy artefakt odkupił od asasyńskiego łowcy niewolników, Gamala. Urkrass sprzeda artefakt bohaterowi za 100 sztuk złota.

Gdy Bezimienny zniszczy buntownicze podziemie, ma u niego odebrać nagrodę. W jego magazynie znajduje się kamień teleportacyjny, paczki z bronią, skóry wilków i złote puchary dla złodzieja Seruka, który zleca zadanie wykradzenia ich.

Zlecane zadania Edytuj

Dalsze losy Edytuj

Jego dalsze losy zależne są od decyzji bohatera. Jeśli Bezimienny rozpocznie rewolucję w Cape Dun, ork zginie z jego ręki. Drugą opcją jest sprzymierzenie się z okupantami – wtedy Urkrass dalej zarządza magazynem. W Gothic 3: Zmierzch Bogów Urkrass nie pojawia się, a w jego magazynie mieszka Arthur.

Modyfikacje Edytuj

Sekcja niekanoniczna

Quest Pack 4 Edytuj

Orkowy magazynier zazdrosny o handlarza amunicją z Faring, każe znaleźć bohaterowi wytwórcę bełtów oraz zapasów strzał na każdy miesiąc. Chętnym do zostania wytwórcą bełtów jest Milok, zaś Givess z Silden może zostać dostawcą strzał. W hołdzie dla miasta, bohater daje mu 3 wilcze skóry. Informuje Bezimiennego również o tym, że Uruk chce z nim rozmawiać.

Zlecane zadania Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W starszej wersji gry jeżeli Bezimienny pobije Urkrassa i zabierze mu ognisty puchar, to będzie miał możliwość kupienia drugiego od niego, pomimo tego, że miał tylko jeden.
  • Czasami występuje błąd, przez który nie można odkupić od orka ekwipunku Wenzela.