Umbrakork występujący w Gothic 3. Jest hersztem orków zarządzający rybackim miastem Silden.

Przed akcją gry[edytuj | edytuj kod]

Razem z innymi orkami przybył z północnych ziem i po zwycięskiej bitwie o Silden został zarządcą miasta. Podczas wojny był podobno jednym z najważniejszych i najokrutniejszych orkowych pułkowników. Słynął ze swych tortur na ludziach.

Gothic 3[edytuj | edytuj kod]

Ludzie w jego mieście mają bardzo dużo swobody, według niektórych nawet za dużo, ponieważ w Silden więcej jest ludzi, niż orków, niemniej nikt się nie odważy zbuntować. Wszyscy, zarówno orkowie jak i ludzie się go boją ze względu na jego okrutny temperament i stosowanie tortur. Nie robi nic bez zapytania o radę szamana Grompela, który jest jego doradcą. Można wręcz powiedzieć, że to Grompel włada miastem.

Przy pierwszym spotkaniu jest bardzo zirytowany postawą rojalistów. Uważa, że ludzie zostali już dawno pokonani i ich opór jest bezsensowny. Narzeka na fakt, że grupa buntowników blokuje przełęcz i utrudnia przesyłanie dostaw z Nordmaru, toteż Bezimienny otrzymuje zadanie zniszczenia obozu. Jest bardzo zajęty i zadufany w sobie, ale jeśli bohater poinformuje go, iż zabił Anoga, przywódcę rojalistów w tym regionie, twierdzi, że oddał orkowemu ludowi ogromną przysługę i początkowo nie chce go wynagrodzić twierdząc, że jak na Morrę ma już i tak za dużo chwały i honoru. Finalnie daje jednak 1000 sztuk złota nagrody. Kiedy dowiaduje się, że Inog działa po stronie buntowników i uwalnia niewolników Umbrak również zleca misje zgładzenia go, za którą także nagradza 1000 sztuk złota.

Zlecane zadania[edytuj | edytuj kod]

Dalsze losy[edytuj | edytuj kod]

Jeżeli bohater rozpocznie rewolucję w Silden Umbrak zginie, bądź ucieknie, jednak jeżeli Bezimienny zostawi miasto w spokoju to jego dalsze losy są nieznane, ponieważ w Gothic 3: Zmierzch Bogów zarządcą Silden jest Anog.

Modyfikacje[edytuj | edytuj kod]

Sekcja niekanoniczna

Content Mod[edytuj | edytuj kod]

Jego wygląd ulega zmianom kosmetycznym.

Umbrak w Content Mod