Gothicpedia
Advertisement
Gothicpedia

Ulu-Mulu – według orków potężna broń świadcząca o sile wojownika występująca w Gothic. Posiadający tę broń zdobywa szacunek orków i może przechodzić obok nich bez obawy ataku z ich strony. Jednak w rzeczywistości ta broń jest przeciętna pod względem zadawanych obrażeń i ma wyłącznie znaczenie symbolizujące potęgę właściciela.

Tworzenie Ulu-Mulu[]

Ulu-Mulu świadczy o ogromnej sile i odwadze posiadacza, dlatego jest tworzone z materiałów, których zebranie wymaga właśnie takich cech, lecz mimo to nie jest to mocny oręż. Wpierw Bezimienny musi otrzymać zadanie od Xardasa, by odnaleźć wygnanego orkowego szamana, mieszkającego w starej cytadeli. Szaman ten, zwany Ur-Shakiem mówi o tej broni i jej specjalnych właściwościach. Opowiada też, że może je zrobić jego przyjaciel, niewolnik z Wolnej KopalniTarrok. Bohater znajduje Tarroka w kopalni, lecz zatrutego przez jad pełzaczy. Bezimienny przynosi mu jego lekarstwo leżące na niższym poziomie. Gdy wypije lekarstwo, zrobi Ulu-Mulu, gdy bohater przyniesie mu potrzebne materiały:

Po przyniesieniu potrzebnych materiałów Tarrok zrobi Ulu-Mulu, a Bezimienny otrzyma 10000 punktów doświadczenia.

Modyfikacje[]

Modyfikacje ico.png
Sekcja niekanoniczna

Returning[]

W modyfikacji Returning Tarrok może ponownie wykonać tę broń.

Bumshak[]

W modyfikacji Bumshak jest tak samo wyglądający przedmiot, który nazywa się Kulu-Mulu.

Mroczne Tajemnice[]

W Mrocznych Tajemnicach zadaje 150 punktów obrażeń, więc niemal dorównuje Urizielowi

Ciekawostki[]

  • W czasie poszukiwań składników pojawiają się trzy trolle: pierwszy w kanionie trolli, drugi na szczycie klasztoru zmiennokształtnych, a trzeci pod górą niedaleko Starej Kopalni.
  • Jeżeli Bezimienny wejdzie do miasta orków, mając Ulu-Mulu na plecach i zacznie się skradać, wszyscy orkowie zaczną walczyć między sobą.
  • W Arcanii Bezimienny może znaleźć Pierścień Ulu-Mulu, którego opis głosi Pewien śmiałek z Khorinis postanowił niegdyś zawrzeć pokój z klanem Gnatołamaczy. Zabito go, pożarto, a następnie przerobiono na biżuterię, którą nazwano, starając się oddać jego przedśmiertne wrzaski.
  • Pierwotnie w grze miały znajdować się dwie wersje Ulu-mulu: jako amulet i jako broń biała. Amulet miał być przeznaczony dla maga, jednak twórcy zrezygnowali z tego pomysłu. Talizman orków wykorzystuje model Ulu-mulu pod postacią amuletu.
Advertisement