Gothicpedia
Advertisement

Ulbert – postać występująca w Gothic. Jest to strażnik przebywający w Starej Kopalni.

Gothic[]

Pilnuje składowiska w pobliżu głównego szybu. Kiedy Bezimienny chce się dowiedzieć co się znajduje, musi dać Ulbertowi butelkę piwa. Strażnik mówi, że w skrzyniach znajdują się zapasy, lecz zaginął do niech klucz. Ulbert mówi, że to sprawka kopacza Alepha. Aby okraść składowisko, Bezimienny musi udać się do Alepha i kupić od niego klucz, potem wrócić do Ulberta i wmówić mu, że Ian wraz z innymi siedzą i zajadają się pieczonym mięsem, po czym strażnik zostawi skrzynie niepilnowane. Kiedy bohater ponownie spotyka Ulberta, strażnik mówi, że nie było żadnego pieczonego mięsa. Bezimienny z łatwością mu wmawia, że się pomylił. W czwartym rozdziale ginie podczas zawalenia się Starej Kopalni.

Zadania zlecane przez Ulberta[]

Kopalnia[]

Modyfikacje ico.png
Sekcja niekanoniczna

Ulbert przebywa w swoim magazynie i pilnuje żywności. Może sprzedać Torakowi: jabłka, mięso (surowe lub smażone), zupę grzybową, piwo, ryż, chleb i ser. Po pytaniu bohatera o zupę grzybową, Ulbert rozgaduje się i odpowiada na pytanie. Radzi Torakowi zgłosić się do Psidona.

Ciekawostki[]

  • Ulbert ma na szyi i rękach tatuaże charakterystyczne dla członków Bractwa Śniącego.
Advertisement