Gothicpedia
Advertisement

Ugolf – postać występująca w Gothic 3. Jest to Nordmarczyk mieszkający w Klanie Młota.

Gothic 3[]

Jest zabójcą orków. Kiedy do klanu przybywa Bezimienny, Ugolf zaprasza go do swojej chaty. Uważa się za najlepszego zabójcę orków w wiosce. Aktualnie zajmuje się gotowaniem i piciem, nie poluje już na orków, ponieważ złożył przysięgę na swój topór, że wypije Tunelowy Bulgot. Uważał, że to proste, lecz nie dał rady i stracił przytomność. Bezimienny odrzekł, że ktoś, kto nie potrafi nawet pić, nie ma co polować na orków. Ugolf proponuje wtedy zakład. Jeżeli bohater wypije Tunelowy Bulgot, nie przewracając się, zostanie jego towarzyszem. Bezimienny przyjmuje zakład, jednak musi najpierw przynieść składniki, aby uwarzyć trunek. Ugolf wręcza mu listę. Bohater musi przynieść 2 bryłki rudy, 2 żuwaczki pełzacza i 20 alkojagód.

Po ich przyniesieniu Ugolf przyrządza alkohol i daje go Bezimiennemu. Kiedy bohater wypije wódę bez padania na ziemię (wymagane jest co najmniej 200 punktów wytrzymałości), może zostać jego towarzyszem, a także daje mu przepis na Tunelowy Bulgot. Za 50 bryłek rudy jest gotowy nauczać bohatera walki. Bezimienny pyta go także, czy w klanie można zdobyć jakieś łupy. Bohater musi wybrać, co go interesuje:

  • jeśli złoto, Ugolf mówi mu o kufrze Tjalfa. Zleca się też wtedy automatycznie zadanie.
  • Jeśli bohater wybierze rudę, Ugolf powie mu o żyłach rudy ukrytych w małej dolince po drodze do Klanu Wilka (zadanie Ukryta ruda).
  • Jeżeli przedmiotem zainteresowanie Bezimiennego są orkowie, informuje go o orkach przebywających pod mostem prowadzącym do wioski (zadanie Orkowie spod mostu).

Zlecane zadania[]

Dalsze losy[]

Jego dalsze losy są nieznane, ponieważ w Gothic 3: Zmierzch Bogów przejście do Nordmaru jest zablokowane. Prawdopodobnie dalej mieszka w Klanie Młota.

Modyfikacje[]

Modyfikacje ico.png
Sekcja niekanoniczna

Content Mod[]

Jego wygląd ulega zmianom kosmetycznym.

Ugolf w Content Mod 3.0

Ciekawostki[]

  • Mówi Bezimiennemu, że po wypiciu Tunelowego Bulgotu urwał mu się film, mimo iż w uniwersum Gothica nie wynaleziono jeszcze filmów ani kinematografu.
Advertisement