FANDOM

Tufail – postać występująca w Gothic 3. Jest to asasyn przebywający między przełęczą do pustyni Varant a miastem Braga.

Przed akcją gry Edytuj

Przez nieokreślony czas jest zarządcą niewielkiego miasta Bragi, lecz nie może poradzić sobie z miasteczkiem. Miał za zadanie zebrać daninę z całego miasta, jednak cała została ukradziona przez koczowników. W późniejszym czasie, na rozkaz samego Zubena, władza została mu odebrana przez czarnego maga Nafalema, który wygonił go z miasta za porażkę jego misji. Później osiadł przy namiocie sprzedawcy wody na przełęczy.

Gothic 3 Edytuj

Niedługo potem, Nafalem upomina się o zaległe daniny dla asasyńskiego władcy. Zadanie komornika przydziela Bezimiennemu, który niedawno przybył do Bragi. Jedną z nich ma odebrać od Tufaila, jednocześnie informując, że jeżeli jej nie będzie miał, bohater ma go zabić. Bohater udaje się do Tufaila, który nie ma złota, lecz wzamian za oszczędzenie go i zapłaceniu za niego daniny proponuje pomoc w zabiciu Malira.

Zlecane zadania Edytuj

Dalsze losy Edytuj

Jego dalsze losy zależą od decyzji bohatera. Bezimienny może zabić go lub zgodzić się na jego propozycję. Jeżeli bohater oszczędzi go, Tufail nadal będzie mieszkał w obozie sprzedawców wody.

CiekawostkiEdytuj

  • Jest jednym z dwóch asasynów, który nie atakuje bezimiennego, podczas, gdy inni asasyni są wrogo nastawieni do bohatera. Drugim jest Lukar.
  • W skryptach nie ma gildii. Gdyby miał gildię asasyn, atakowałby bohatera po jego zdradzie.