Topór bojowy barbarzyńcy – dwuręczny topór występujący w Gothic 3.

Gothic 3[]

Wygląd[]

Trzon topora jest srebrny z charakterystycznymi zdobieniami. Obuch jest ułożony symetrycznie względem trzonu oraz zachowuje jego kolorystykę i styl tworząc jednolitą całość.

Występowanie[]

Broń używana jest głównie w Nordmarze przez niektórych wojowników i zabójców orków, a także przez starego przyjaciela BezimiennegoGorna, są to jednak zużyte egzemplarze. Jedna sztuka tego topora znajduje się również w 37. z kolei ciężkiej skrzyni, które rozsiane są po Myrtanie, Varancie i Nordmarze.

Statystyki[]

Wartość topora wynosi 10 500 sztuk złota przy sprzedaży. W trakcie kupna cena rośnie do 35 000 sztuk złota. Broń zadaje 120 punktów obrażeń (60 w wersji zużytej), jednak aby jej używać wymagane jest 250 punktów siły i zdolnosć Duży oręż II. Dodatkowo podczas korzystania z oręża bohater automatycznie ma opanowaną umiejętność Zabójca orków.

Modyfikacje[]

Quest Pack 4[]

Modyfikacje ico.png
Sekcja niekanoniczna

W modyfikacji Quest Pack 4 topór bojowy barbarzyńcy nie dodaje zdolności zabójcy orków.