Gothicpedia
Advertisement

Tizgar – postać występująca w Gothic 3. Jest to czarny mag, zarządca pustynnego miasta Bakaresh.

Przed akcją gry[]

Jako jeden z najpotężniejszych asasyńskich czarnych magów został zarządcą Bakareshu. Miał także za zadanie sprawować pieczę nad sanktuarium Beliara.

Gothic 3[]

Jest jednym z najbardziej wpływowych asasynów w Varancie. Przy pierwszym spotkaniu gratuluje mu dotarcia do świątyni i mówi, że tak długo jak Bezimienny będzie im służył może liczyć na wdzięczność asasynów. Ma kłopoty z koczownikami. Gdy odwiedza go bohater, Tizgar zleca mu zadanie udania się do oazy i zlikwidowania tamtejszego obozu koczowników oraz zabicie sprzymierzonych z nimi najeźdźców, Knuta i Redge'a. Do pomocy oddelegowuje mu Silvio. Gdy główny bohater wykona zadanie, Tizgar wstawi się za nim u Zubena.

Może nauczać Bezimiennego czarnej magii oraz unikatowej umiejętności Mroczny mag.

Zlecane zadania[]

Dalsze Losy[]

Jego dalsze losy są zależne od decyzji gracza. Jeśli zdecyduje się wyzwolić Bakaresh to zginie w walce lub ucieknie. W przeciwnym wypadku jego dalsze poczynania są nieznane, gdyż w Gothic 3: Zmierzch Bogów przejście do Varantu jest zablokowane.

Modyfikacje[]

Modyfikacje ico.png
Sekcja niekanoniczna

Content Mod[]

Jego wygląd ulega zmianom kosmetycznym.

Tizgar w Content Mod

Advertisement