Gothicpedia
Advertisement

Thordir – postać występująca w Gothic 3. Jest to paladyn, który przebywa na wieży zamkowej w Vengardzie otoczonej przez orków.

Gothic 3[]

Bezimienny słyszy o nim od Cobryna, który mówi że Thordir zaginął. Wojownik prosi bohatera o odszukanie go.

Jak się okazuje podczas walki z orkami uciekł na wieżę strażniczą. Kiedy Bezimienny po niego przychodzi, Thordir nalega, aby go szybko doprowadzić na zamek. Po powrocie do fortecy mówi, że gdyby nie Bezimienny, to zginąłby tam. W nagrodę wręcza mu trzy mikstury lecznicze. Jest jednym z dwunastu paladynów, którym Bezimienny może oddać błogosławiony ognisty puchar, aby przywrócić mu magię runiczną.

Wieża, na szczycie której przebywa Thordir

Zlecane zadania[]

Dalsze losy[]

Jego dalsze losy są zależne od decyzji gracza. Jeśli Bezimienny nie zabija króla Rhobara II to zapewne żyje dalej w Vengardzie. W przypadku morderstwa monarchy ginie w obronie króla.

Modyfikacje[]

Modyfikacje ico.png
Sekcja niekanoniczna

Quest Pack 4[]

Ma dług u Gelforda za uratowanie mu życia, który spłaca Bezimienny. Jego bratem jest Kilian. Po oddaniu mu błogosławionego ognistego pucharu bohater wyśmiewa jego włosy, przez co wywiązuje się walka.

Zlecane zadania[]

Content Mod[]

Jego włosy są rude, a wąsy – czarne, co zmienia modyfikacja, gdzie nie posiada wąsów.

Thordir w Content Mod

Advertisement