Gothicpedia
Advertisement
Gothicpedia

Thorald – postać występująca w Gothic 3. Jest to zabójca orków, mieszkający w Klanie Ognia.

Gothic 3[]

Ma wielkie trudności ze znalezieniem zbroi dla siebie, ponieważ jest bardzo opasły. Nie może polować na orków dopóki nie zdobędzie pancerza, który by na niego pasował. Bezimienny proponuje mu przyniesienie tej zbroi. Od Thoralda bohater słyszy, że powinien iść do kowala Stejnara z Klanu Młota, gdyż ten może przygotować odpowiedni pancerz. Podczas rozmowy z kowalem Bezimienny nazywa Thoralda „wielkim i tłustym”. Jak się okazuje Stejnar ma odpowiednią zbroję, którą chce sprzedać za 1000 sztuk złota. Z zakupionym pancerzem bohater wraca do grubego Nordmarczyka, który w końcu może walczyć z orkami. Po zwróceniu go Thoraldowi, ten zostaje przyjacielem i pomocnikiem Bezimiennego i towarzyszy mu dopóki nie opuści on Nordmaru.

Kiedy bohater zbiera oddział wojowników, z którymi ma wyzwolić zajętą przez orków kopalnię Klanu Młota, może poprosić o pomoc także Thoralda – ten od razu zgadza się pomóc w jej odbiciu.

Thorald bez zbroi

Zlecane zadania[]

Dalsze losy[]

Jego dalsze losy są nieznane, ponieważ w Gothic 3: Zmierzch Bogów przejście do Nordmaru jest zablokowane. Prawdopodobnie dalej mieszka w Klanie Ognia.

Advertisement