FANDOM

Thangor – postać występująca w modyfikacji Mroczne Tajemnice. Jest to dowódca przemytników.

Przed akcją modyfikacji Edytuj

Wraz z innymi przemytnikami rozbił się na plaży w okolicach Wieży Mgieł. Rozpoczął nielegalny handel rudą z bandytami i ich wodzem Quentinem.

Mroczne Tajemnice Edytuj

Na początku nie jest zbyt miły w stosunku do Bezimiennego. Gdy bohater spróbuje porozmawiać z Thangorem bez zyskania szacunku pozostałych przemytników, dowódca zabije go. Jednak, gdy Bezimienny zyska reputację wśród innych, Thangor wstrzyma się od zaatakowania bohatera i wysyła go z przesyłką do Quentina. Po nieudanej transakcji szef przemytników prawie atakuje Bezimiennego, lecz później każe mu zabić bandytów wraz z Korthem. Jeśli bohater zabije Quentina przed otrzymaniem tego polecenia, Thangor wręcza mu Pierścień Pogardy. Może go też nauczyć zwiększenia siły i zręczności. Następnie każe mu zdobyć przesyłkę rudy ze Starej Kopalni. Jego reakcja w zależności z tym zadaniem jest różna:

  • Jeśli Bezimienny oddał paczkę rudy Cronosowi, Thangor i inni przemytnicy stają się wrogami.
  • Jeżeli bohater odda rudę Thangorowi, obaj zostaną przyjaciółmi.

W III rozdziale Monk kradnie Thangorowi sekstans. Dowódca przemytników każe Bezimiennemu zabić złodzieja i odzyskać przyrząd, gdyż większość ludzi nie zna się na wytyczaniu ścieżek na morzu. Po oddaniu sekstansu Thangor zostaje jednym z najlepszych przyjaciół Bezimiennego i proponuje mu wspólne wypłynięcie (wraz z resztą przemytników) z Górniczej Doliny po upadku bariery.

Zwierzęta Edytuj

Ma wilka o imieniu Puszek Okruszek. Miał kiedyś trolla, ale wypił on całą beczkę ulubionego rumu Thangora, dlatego ten go zabił. Głowę trolla można znaleźć w jego chacie.

Dalsze losy Edytuj

Ginie z innymi przemytnikami podczas sztormu.

Ciekawostki Edytuj

  • Każde zwierzę posiadane przez Thangora nazywa się Puszek Okruszek – bohater może się tego dowiedzieć od samego dowódcy przemytników, gdy zabije lodowego wilka.