FANDOM

Taymon – główny protagonista modyfikacji Zagadka Bagiennego Ziela. Jest on cieniem i jednym z dwóch czeladników Cavalorna.

Przed akcją modyfikacji Edytuj

Nie wiadomo za co został zesłany do Górniczej Doliny. Wiadomo tylko tyle, że po trafieniu tam zaprzyjaźnił się z Arilem. Dołączyli do cieni, a Cavalorn przyjął ich obu na swoich czeladników. Pewnego dnia, kiedy byli w Starym Obozie jeden z nowicjuszy Bractwa Śniącego (prawdopodobnie Baal Parvez opowiedział im o właściwościach bagiennego ziela. Pewnego wieczora Aril poszedł na polowanie do lasu niedaleko Starej Kopalni i nie wrócił. To zaniepokoiło Cavalorna.

Zagadka Bagiennego Ziela Edytuj

Poszukiwania Arila Edytuj

Taymon przychodzi do swojego mistrza, który informuje go o zaginięciu Arila. Sądził, że poszedł do Starego Obozu, by się czegoś napić, ale był tam przed chwilą i nigdzie go nie widział. Chce, aby bohater poszukał go w lesie w pobliżu Starej Kopalni. Protagonista idzie tam i w jednej z jaskiń znajduje zwłoki swojego przyjaciela. Znajduje też przy nich wypalony skręt bagiennego ziela. Wraca do Cavalorna i pokazuje mu ten skręt. Ten sugeruje, że nikt z Bractwa Śniącego nie mógł zabić Arila, a raczej ktoś z Nowego Obozu. Radzi mu iść do Mordraga, by dowiedzieć się czegoś więcej o tej sprawie.