Gothicpedia
Advertisement

Tarrok – ork występujący w Gothic. Jest to niewolnik pracujący w Wolnej Kopalni.

Przed akcją gry[]

Mieszkał w mieście orków. Został jednak schwytany przez ludzi z Nowego Obozu i zabrany do kopalni jako niewolnik.

Gothic[]

Znajduje się na niższych pokładach Wolnej Kopalni. Kiedy strażnicy ze Starego Obozu zajmują kopalnię, Tarrok ukrywa się przed nimi w głębi jaskini. Został otruty przez pełzacze, więc prosi Bezimiennego o przyniesienie swojego lekarstwa. Butelka znajduje się niedaleko, za dużą skałą na niewielkiej półce skalnej. Jak bohater dowiedział się od Ur-Shaka, może zrobić dla Bezimiennego Ulu-Mulu, gdy ten przyniesie mu: róg cieniostwora, kły błotnego węża, język ognistego jaszczura i kieł trolla. Po wykonaniu oręża zostaje w kopalni.

Returning[]

Modyfikacje ico.png
Sekcja niekanoniczna

Tarrok pojawia się, według wskazówek Ur-Shaka, przy wieży koło bagna. Zostaje przez Bezimiennego uratowany od śmierci w walce ze szkieletami. Choć przeżył, jest ranny. Prosi Bezimiennego o przyniesienie lekarstwa. Lekarstwo daje bohaterowi Ur-Shak. Po otrzymaniu go może znów wykonać Ulu-Mulu. Później jego losy toczą się podobnie jak w kolonii – zostaje w miejscu i nie ma wpływu na fabułę.

Dalsze losy[]

Jego dalsze losy są nieznane, prawdopodobnie umiera w kopalni, lub mógł z niej zbiec gdy bariera upadła.

Cytaty[]

Zobacz tutaj.

Ciekawostki[]

  • Przed przekazaniem Tarrokowi lekarstwa, nazywa się Ork-Niewolnik.
  • Jest jednym z orków, który potrafi chować broń, otwierać ekwipunek itp.

Zobacz także[]

Advertisement