FANDOM

Tandor – postać występująca w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Jest to paladyn, przebywa na zamku w Górniczej Dolinie handlując bronią oraz innymi przedmiotami.

Przed akcją gry Edytuj

Przebywał w Vengardzie. Na rozkaz Rhobara II wyruszył na wyspę Khorinis wraz ze stoma innymi paladynami, w celu wznowienia wydobycia magicznej rudy, potrzebnej królowi do wojny z orkami. Dostając się do Górniczej Doliny dołączył do oddziału zwiadowczego, który skierował się na wybrzeże. Po rozbiciu obozu na noc, rycerze zostali zaatakowani przez hordę orków. Tylko Tandor przeżył z zasadzki i uciekł do zamku.

Gothic II i Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Stacjonuje na zamku w Górniczej Dolinie, gdzie handluje bronią a także wydaje ją niektórym osobom na rozkaz Garonda. Opowiada Bezimiennemu o przeżyciach, jakich doświadczył poza zamkiem na misji wojskowej. Jest przyjaźnie nastawiony do bohatera, jak i również do przybyłych na zamek łowców smoków. Posiada w swojej ofercie m.in. amulet magicznego pancerza.

Returning Edytuj

W modyfikacji Returning jego oddział przeżywa atak orków i skrywa się w rozpadlinie pod klasztorem zmiennokształtnych pod dowództwem paladyna Alberta.