Gothicpedia
Advertisement

Szata mrocznych sztuk – szata występująca w Gothic. Występuje także w Gothic II jako szata mrocznej magii.

Gothic[]

Ubranie to jest misternie wykonane z czarno-fioletowych tkanin, pokrytych czerwonymi magicznymi znakami. Szatę spina skórzany pas z wielką klamrą zdobioną czerwonym kamieniem szlachetnym. Także przez całą długość szaty biegną dwa pasy z ćwiekowanej skóry, tworzące naramienniki, wysoko wysklepione w górę. Do ubioru należy również dziwny, biały amulet w kształcie demona.

Jest noszona jedynie przez Xardasa. Bezimienny może ją zdobyć, gdy zostanie uczniem nekromanty i pozna szósty krąg magii. Jest to drugi najlepszy pancerz występujący w pierwszej części gry. Jego wartość to 2700 bryłek rudy, przy sprzedaży spada ona do 1350 bryłek.

Modyfikacje[]

Modyfikacje ico.png
Sekcja niekanoniczna

Mroczne Tajemnice[]

Oprócz Xardasa, posiadaczami tej szaty są także D'Bruce, Uther i dziwny eremita, a jej wygląd i statystyki nie zmieniły się.

Gothic Edycja Rozszerzona[]

W modyfikacji zapewnia 70 punktów ochrony przed bronią, 20 przed pociskami, 60 punktów przed ogniem i 30 przed magią. Jej wartość spadła do 2100 bryłek rudy.

Nosi ją również Corristo, gdy Bezimienny spotyka go w świątyni Śniącego.

Dolina Zombie[]

Szata ta jest noszona również przez wysłannika Beliara. Bragus nie ma możliwości zdobycie tej szaty.

Content Mod[]

Szata należy do czarnego maga pracującego dla Thorusa. Bezimienny może zdobyć szatę poprzez zabicie sługi Beliara.

Advertisement