Gothicpedia
Advertisement
Gothicpedia

Strój obywatela – strój występujący w Gothic II i Gothic II: Noc Kruka. Jest to ubranie noszone przez obywateli miasta Khorinis.

Typy strojów[]

Typ pierwszy[]

Pierwsze ubranie to biała koszula z zieloną kamizelką i brązowymi spodniami z czarnymi pasami wzdłuż boków oraz brązowe buty z jaśniejszymi cholewami. Jest popularne wśród szanowanych obywateli mieszkających w górnym mieście. Noszą je na przykład Valentino czy Gerbrandt, a także Bromor – właściciel domu publicznego o nazwie Czerwona Latarnia.

Typ drugi []

Drugi strój to łososiowa, pikowana kamizelka z rękawami z białą koszulą, spodnie z gładkiej tkaniny i brązowe buty z cholewami. Noszą ją zwykle handlarze, np. Jora, Baltram czy Matteo. Abuyin – wróżbita także ubrany jest w ten strój. Noszony jest również przez niektórych mieszkańców dzielnicy portowej, np. lichwiarza Lehmara.

Typ trzeci []

Jest to brązowa marynarka z ciemnymi spodniami i czarnymi, skórzanymi butami z cholewami. noszona przez większość obywateli dzielnicy portowej oraz dolnego miasta, takich jak Regis, Borka, Bartok i Lares.

Sposób zdobycia[]

Oferuje je handlarz Matteo, który przechowuje ubrania w kufrach w magazynie obok sklepu. Bezimienny może ukraść stroje z magazynu obok domu Matteo na kilka sposobów:

  1. Używając zaklęcia usypiającego na strażniku.
  2. Dostając się do magazynu po dachu.
  3. Zostając strażnikiem miejskim.
Advertisement