Gothicpedia
Advertisement

Stara zbroja – pancerz występujący w Gothic II: Noc Kruka.

Gothic II Noc Kruka[]

Jest to stara podrdzewiała zbroja noszona tylko przez zombie w Jarkendarze. Prawdopodobnie są to dawno umarli członkowie kasty wojowników, gdyż jej przywódca, Quarhodron, nosił taki pancerz. Nie jest możliwe zdobycie jej bez użycia kodów. Nie posiada ona żadnej wartości w złocie.

Modyfikacje[]

Modyfikacje ico.png
Sekcja niekanoniczna

Gothic Edycja Rozszerzona[]

Wygląd
Stara zbroja (Gothic ER) ikona.png

Utrzymana jest w ciemnoniebieskich i jasnobrązowych barwach. Choć z pewnością bardzo podniszczona, gdzieniegdzie zachowały się złote zdobienia. Kształtem przypomina zbroję cienia.

Występowanie

Jedyny egzemplarz Bezimienny może znaleźć w skrzyni w jaskini położonej w górach za Starym Obozem, nieopodal wejścia na ziemie orków. Skrzynia jest pilnowana przez szkielet.

Jeśli bohater będzie ją posiadał w ekwipunku, w Nowym Obozie zagadnie go kowal Huan zainteresowany kupnem tego pancerza. W zależności od wybranej kwestii Bezimienny może wynegocjować sprzedaż za 500, 750, lub nawet 800 bryłek rudy. Może też odmówić, lecz oferta kowala jest jednorazowa.

Statystyki

Zwiększa ochronę przed bronią i przed pociskami o 20 punktów, a także przed ogniem o 10 punktów i przed magią o 8 punktów. Wartość pancerza wynosi 500 bryłek rudy, przy sprzedaży spada ona do 250 bryłek. Opis zbroi brzmi: Pamięta pierwsze wojny myrtańskie. Kod na przywołanie przedmiotu to: oldarmor.

Stara zbroja w Gothic Edycja rozszerzona

Advertisement