Gothicpedia
Advertisement
Gothicpedia

Sprawdzian Asasyna – test zorganizowany przez Zubena, gdy ten szukał wojownika do pewnej misji. Aby pomyślnie go zdać, pretendent musiał zdobyć zaufanie mieszkańców Ishtar i wykonywać dla nich pewne misje.

Przebieg[]

Wyzwanie przyjęli na początku myśliwy Zarkos i Czarny Mag Surus. Myśliwy, pierwsze zadanie przyjął od Makasa, który zlecił mu zdobycie pięć skór Rozkładających się bestii. Czarny Mag jednak ciągle pozostawał w mieście.

Na test przychodzi spóźniony Bezimienny. Zuben mówi mu, że nie jest jeszcze za późno, żeby skontaktował się z Ugrasalem. Ten wyjaśnia mu szczegóły sprawdzianu. Bezimienny wykonuje wiele zadań dla mieszkańców Ishtar. Walczy na arenie (Kasim), przynosi Musanowi skóry Rozkładających się bestii, tępi szakale przy studniach na zlecenie Kafy.

Surus, chcąc pozbyć się poważnego konkurenta, nasyła zabójców na Bezimiennego. Ten ich pokonuje, po czym informuje o zajściu Ugrasala. Generał Zubena każe zabić maga. Drugiego przeciwnika, Zarkosa, Bezimienny eliminuje, gdy asasyn próbuje zabić przyszłego króla Myrtany.

Test wygrywa Bezimienny, a Zuben zleca mu misję odnalezienia Xardasa i poznania jego planów.

Advertisement