Gothicpedia
Advertisement

Spotkanie – zadanie poboczne występujące w Gothic. Zlecane jest Bezimiennemu przez Diega po zamknięciu Starego Obozu w IV rozdziale.

Krok po kroku[]

  1. Porozmawiaj z Diegiem niedaleko południowej bramy Starego Obozu.
  2. Porozmawiaj z Gornem w Nowym Obozie (1000 PD) oraz Lesterem w górskiej fortecy (1000 PD).

Przebieg zadania[]

Prośba Diega[]

Po dostarczeniu Saturasowi ostatniego kamienia ogniskującego arcymag wody mówi Bezimiennemu, że do pomocy zniszczenia magicznej bariery potrzebni są jeszcze magowie ognia. Wysyła bohatera do Corristo z prośbą o pomoc w zniszczeniu bariery. Kiedy ten przybywa na miejsce, przed południową bramą Starego Obozu spotyka Diega, który informuje go o zamordowaniu magów ognia i zawaleniu Starej Kopalni. Prosi on wówczas Bezimiennego o poinformowanie jego przyjaciół – Gorna i Lestera – o spotkaniu, które odbędzie się tam gdzie zwykle.

Informowanie innych[]

Bezimienny wyrusza, aby przekazać przyjaciołom Diega informację o spotkaniu. Lestera zastaje nadal wertującego stare księgi w górskiej fortecy, natomiast Gorna bohater może znaleźć w komnacie Saturasa w Nowym Obozie lub na drodze do Wolnej kopalni. Po poinformowaniu obydwu zadanie kończy się powodzeniem.

Zapisy w dzienniku[]

Po otrzymaniu zadania:

Wszyscy Magowie Ognia zginęli. Sytuacja wymyka się spod kontroli. Diego kazał mi powiadomić Lestera i Gorna, że mają się spotkać z nim i z Miltenem w tajemnym miejscu. Chyba nie robią tego pierwszy raz!

Po poinformowaniu obydwu przyjaciół:

Poinformowałem Lestera i Gorna o spotkaniu z ich przyjaciółmi. Moje zadanie skończone. Dalej będą musieli radzić sobie sami...
Advertisement