Gothicpedia
Advertisement
Gothicpedia
Ujednoznacznienie (drogowskaz).png
Inne znaczenia
Ten artykuł dotyczy postaci z Gothic II. Zobacz też: postać z Quest Pack 4.

Sonja – postać występująca w Gothic II. Jest to jedna z dziewczyn do towarzystwa w Czerwonej Latarni.

Charakter i osobowość[]

Sonja jest zgorzkniałą, wiecznie niezadowoloną kobietą. Uwielbia narzekać na wszystko i wszystkich, zwłaszcza na mężczyzn.

Gothic II[]

Z niewiadomych powodów jest nastawiona do Bezimiennego nieprzyjaźnie – gdy próbuje z nią porozmawiać, Sonja odpowiada: Jeśli szukasz miłych słówek, to znajdź sobie babę i się z nią ożeń. Bohater nie może pójść z nią na piętro, do pokoi. Nie wiąże się z nią żadne zadanie. Całymi dniami przesiaduje na fotelu w domu publicznym.

Dalsze losy[]

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent Khorinis zostało zaatakowane przez orków, tym samym Sonja została prawdopodobnie przez nich zabita, bądź zniewolona.

Modyfikacje[]

Modyfikacje ico.png
Sekcja niekanoniczna

Velaya – Historia wojowniczki[]

W modyfikacji Velaya – Historia wojowniczki Sonja nadal pracuje w domu publicznym. Jako jedyna oferuje swoje usługi kobietom. Za namową Velayi każe pozostałym koleżankom po fachu zdobywać głosy na Hannę w nadchodzących wyborach. Sama namawia Matteo na pomysł bohaterki.

Przeznaczenie[]

W III rozdziale Bromor mówi, że jego ochroniarze zabrali złoty talerz oraz pieniądze i uciekli poza miasto. Bezimienny odmawia pomocy Bromorowi, twierdząc, że nie jest tego wart. Sonja zagaduje bohatera i namawia do pomocy Bromorowi, gdyż prostytutki też muszą za coś żyć, a ochroniarze zabrali wszystkie pieniądze jakie Bromor miał na zbyciu. Bezimienny nie odda ich jednak bezpośrednio Bromorowi, lecz Sonji, która rozdzieli je uczciwie między dziewczyny.

Trzeci Wojownik[]

Po ataku orków na Khorinis, Sonja wraz z wieloma obywatelami ucieka do doliny pod wieżą Xardasa. Dziewczyna pracuje w polu z rozkazu lorda Hagena. Przeszkadza jej Valentino, który zaczepia ją w chamski sposób. Sonja prosi bohatera, by ten pobił Valentino i zmusił go by przestał. Jeżeli bohater wykona zadanie, Sonja zapłaci mu 50 sztuk złota.

L'HIVER Edition[]

Wygląd Sonji bardzo się zmienia. Zamiast czarnej sukni ma skąpy strój zasłaniający jedynie piersi i miejsca intymne, zmienia się również jej fryzura. Oprócz wyglądu zmienia się zajęcie kurtyzany. Zamiast siedzenia na fotelu tańczy koło Nadji.

Ciekawostki[]

  • Kradzieży kieszonkowej można dokonać tylko będąc strażnikiem miejskim, w trakcie wykonywania odpowiedniego zadania.
  • Jej pełne niezadowolenia kwestie zmieniają się w zależności od rozdziału.
Advertisement