Gothicpedia
Advertisement
Do poprawy i zalążek ico.png
Zalążek artykułu
Ta strona jest zalążkiem artykułu! Możesz pomóc Gothicpedii rozwijając ją!

Skrzynia – obiekt wykonany z drewna służący do przechowywania przedmiotów. Pojawia się w Gothic, ArcaniA, ArcaniA: Upadek Setarrif i Gothic Playable Teaser. W Gothic II i Gothic II: Noc Kruka jego funkcję przejmuje kufer, a w Gothic 3 i Gothic 3: Zmierzch Bogów wiele różnych rodzajów skrzyń.

Gothic[]

Zawartość
Zawartości poszczególnych skrzyń możesz znaleźć tutaj

Są one dość powszechnie spotykane w całej kolonii, w szczególności w mieszkaniach skazańców we wszystkich obozach. Niektóre z nich posiadają zamki. Do ich otwierania służy wytrych albo unikatowy klucz; w tym drugim wypadku skrzynia nie może być otwarta za pomocą wytrychów.

Gothic Playable Teaser[]

Zwój GPT.png
Uwaga!
Ta sekcja przedstawia zawartość grywalnego zwiastuna projektu Gothic Remake. Podane poniżej informacje mogą zostać drastycznie zmienione w finalnej wersji gry.
Zawartość

Skrzynie występują pospolicie na terenie kolonii. Zawierają w sobie określone przedmioty, które zawsze są takie same. Do ich otwarcia czasami potrzebny jest wytrych, ale niektóre skrzynie można otwierać bez żadnych narzędzi. Można w nich znaleźć wyjątkowe przedmioty, których nie dostanie się nigdzie indziej.

Advertisement