Gothicpedia
Advertisement
Gothicpedia

Sira – postać występująca w Gothic. Jest to kobieta magnatów mieszkająca w zamku znajdującym się w Starym Obozie.

Gothic[]

Została wtrącona do kolonii karnej jako jeden z towarów wymienionych za magiczną rudę. Większość czasu spędza na szorowaniu podłogi w komnatach siedziby magnatów. Poza tym zajmuje się zaspokajaniem ich potrzeb. Nawet podczas sprzątania odziana jest w skąpy czarny strój, co jest zapewne następną fanaberią przywódców obozu.

Dalsze losy[]

Prawdopodobnie po upadku magicznej bariery zginęła lub zdołała uciec i zatrudnić się na jednej z pobliskich farm.

Modyfikacje[]

Modyfikacje ico.png
Sekcja niekanoniczna

Przeznaczenie[]

Okazuje się, że Scatty miał romans z Sirą. Wymykała się w nocy, ponieważ strażnik został przekupiony. Chani daje Bezimiennemu pierścień, który kiedyś wręczyła jej Sira jako dowód przyjaźni. Zginęła podczas upadku bariery, gdy jeden z piorunów trafił akurat ją.

Diccuric[]

Przebywa w mieście Parthalan w zapieczętowanej magią siedzibie magów. Wraz z Natalią usługują im. Podobnie jak w Gothic, nie rozmawia z bohaterem.

W tej modyfikacji jej imię brzmi Syra.

Ciekawostki[]

  • Podobnie jak wszystkie kobiety występujące w pierwszej części serii jest nieśmiertelna.
  • W Gothic II można ją przywołać kodem insert vlk_2001_syra. W zamyśle jest to ta sama osoba, gdyż w plikach ze skryptami można zobaczyć przypisany do niej kod z Gothic (ebr_109_syra), jednakże posiada teksturę twarzy Sagitty. Miała posiadać sztylet oraz kuszę myśliwską, lecz te skrypty są wyłączone.
Advertisement