FANDOM

Sira – postać występująca w Gothic. Jest to kobieta magnatów mieszkająca na zamku w starym obozie.

Gothic Edytuj

Została wrzucona do Górniczej Doliny jako jeden z towarów wymiennych za magiczną rudę. Większość czasu spędza na szorowaniu podłogi w komnatach magnatów. W wolnych chwilach zajmuje się zaspokajaniem ich potrzeb. Nawet podczas sprzątania odziana jest w skąpy czarny strój, co jest zapewne następną fanaberią przywódców obozu.

Modyfikacje Edytuj

Przeznaczenie Edytuj

Okazuje się, że Scatty miał romans z Sirą. Wymykała się w nocy, ponieważ strażnik był przekupiony. Chani daje Bezimiennemu pierścień, który kiedyś wręczyła jej Sira jako dowód przyjaźni. Zginęła podczas upadku bariery, gdy jeden z piorunów trafił akurat ją.

Dalsze losy Edytuj

Prawdopodobnie po upadku magicznej bariery zginęła lub zdołała uciec i zatrudnić się na jednej z pobliskich farm.

Ciekawostki Edytuj

  • W Gothic II można ją przywołać kodem insert vlk_2001_syra. W zamyśle jest to ta sama osoba, gdyż w plikach ze skryptami można zobaczyć przypisany do niej kod z Gothic 1 (EBR_109_SYRA), jednakże posiada teksturę twarzy Sagitty. Miała posiadać sztylet oraz kuszę myśliwską, lecz te skrypty są wyłączone.
  • W Gothic nie można jej zabić komendą kill.