Gothicpedia
Advertisement
Ujednoznacznienie (drogowskaz).png
Inne znaczenia
Ten artykuł dotyczy postaci w Gothic. Zobacz też inne znaczenia tego słowa.

Siekacz – postać występująca w Gothic. Jest to elitarny strażnik mieszkający na zamku w Starym Obozie.

Gothic[]

Stoi przed kwaterami strażników. Opowiada Bezimiennemu o lochach i wielkim buncie. Nie żałuje, że podczas buntu przyłączył się do Gomeza. Teraz zajmuje dość wysoką pozycję jako strażnik. Może zginąć podczas ataku bohatera na obóz; jeśli tak się nie stanie, najprawdopodobniej dołączy do bandytów.

Modyfikacje[]

Modyfikacje ico.png
Sekcja niekanoniczna

Mroczne Tajemnice[]

Jego imię zostało zmienione na Rozpruwacz, ponieważ strażnik w obozie strażników kopalni otrzymał imię Siekacz. Opowiada bohaterowi o więźniu Krollu zamkniętym w lochach.

Przeznaczenie[]

Siekacz jest wściekły na protagonistę, ponieważ zabił jego przyjaciół – Gomeza, Bartholo i resztę. Nie może zabić Bezimiennego, bo może mieć później kłopoty od Arto, ale w gniewie mówi, że nigdy nie zaufa bohaterowi. Duch Gomeza podpowie bohaterowi, że Siekacz może zmienić zdanie jeśli ten udowodni, że Gomez sam przekazał mu sygnet Grafa. Siekacz wybaczy protagoniście jego czyny i powie, że konserwacją mieczy zajmował się Stone. Nie wie jednak o Zwiastunie Burzy, którego szuka Regis. Siekacz widział Świstaka w pobliżu chaty Clyde'a. Nie wie nic o jego pierścieniu, ale go podejrzewa.

Przebudzenie[]

Siekacz przybywa na zamek wraz z Arto. Może on uczyć bohatera, jak zwiększyć siłę. Dawny strażnik może oczyścić imię Świstaka. Bohater właśnie od Siekacza dowiaduje się, co stało się z Pielgrzymem.

Ciekawostki[]

  • W grze Risen również znajduje się postać o tym samym imieniu, która także jest strażnikiem.
Advertisement