Gothicpedia
Advertisement

Shakyor – postać występująca w Gothic 3. Jest to koczownik nazywany lwem pustyni.

Gothic 3[]

Jest w posiadaniu druidzkiego kamienia lwa. Dostał go od kogoś, kto był od niego mądrzejszy. Przebywa obok Lago wraz ze swoim lwem. Gdy widzi Bezimiennego po raz pierwszy, oferuje mu butelkę wody. Opowiada, że razem ze swoimi braćmi napadł na Lago i uwolnił wszystkich więźniów z tuneli.

Bohater może go zabić na zlecenie asasyna Fabio lub razem z Shakyorem oswobodzić Lago spod władzy asasynów. Jeżeli Bezimienny to zrobi, może go poprosić żeby oddał mu swój kamień lwa, jednakże oswobodzenie Lago nie jest dostatecznym wyczynem, żeby zaimponować koczownikowi. Da go bohaterowi dopiero wtedy, kiedy ten porozmawia ze wszystkimi wodzami największych plemion koczowników.

Shakyor ze swoim lwem

Zlecane zadania[]

Mapa[]

Mapa z zaznaczoną pozycją Shakyora

Dalsze losy[]

Jego dalsze losy są zależne od decyzji bohatera. Bezimienny może wykonać zlecenie asasynów i zabić go lub stanąć po stronie koczowników. Wówczas Shaykor dalej prowadzi swoje plemię na drodze Wiecznego Wędrowca.

Ciekawostki[]

  • Kiedy Bezimienny rozpocznie zadanie Oswobodź Lago!, występuje błąd, przez który Shakyor nie ruszy się z miejsca. Zmienia to patch 1.74.
  • Shakyor jest jedynym żywym posiadaczem druidzkiego kamienia, który nie nosi szaty druida.
Advertisement