FANDOM

Setarrif – stolica wyspy Argaan, w której rezyduje sam król Ethorn VI.

ArcaniA Edytuj

Generał Lee, dawny znajomy Bezimiennego z pierwszych części gry, podczas ataku na Wyspy Południowe oblega Setarrif. W czwartej części gry miasto nie odgrywa żadnej kluczowej roli, a Bezimienny nie ma możliwości wejść za jego mury, gdyż wejście jest zabarykadowane. Stolicę można zwiedzić dopiero w dodatku ArcaniA: Upadek Setarrif.

W zakończeniu ponadto właśnie w stolicy Argaanii Thorus, Ethorn VI oraz Grosh odprawiają na Rhobarze III Rytuał Uwolnienia.

ArcaniA: Upadek Setarrif Edytuj

W dodatku do czwartej części gry gracz, kierując losami bezimiennego bohatera, trafia do Setarrif – stolicy państwa Ethorna IV, opanowanej i niemal doszczętnie zniszczonej przez Śniącego – demona gnieżdżącego się niegdyś w ciele króla Rhobara III. Po ruinach miasta grasują opętani rycerze i żołnierze Ethorna i Rhobara z którymi to walczą Setarrifczycy z córką króla Setarrif na czele oraz wojska generała Lee, który zmuszony był rozdzielić się z lordem Hagenem, ponieważ ten nadal ślepo wierzył, że może zwyciężyć i Setarrifczyków, i opętanych.

Król Rhobar III, zdający sobie sprawę z powagi sytuacji, podejmuje próbę ocalenia miasta od zagłady. Jednocześnie pragnie pomóc swoim przyjaciołom, którzy znaleźli się w osadzie w momencie ataku. Niebezpieczną misję zleca więc Bezimiennemu.

To, co czeka na niego za murami Setarrif, jest dla wszystkich ogromnym zaskoczeniem.

Osobny artykuł: ArcaniA: Upadek Setarrif

Ciekawostki Edytuj

  • Od tego miasta pochodzi nazwa okrętu Łza Setarrif.
  • Wykorzystując błędy w grze, do Setarrif można się dostać już w grze bez dodatku, jednak poza pustymi budynkami nic tam nie ma.