FANDOM

Serafia – postać występująca w Gothic i modyfikacji Diccuric. Jest to jedna z kobiet Gomeza.

Gothic Edytuj

Została wrzucona do Górniczej Doliny jako jeden z towarów wymiennych za magiczną rudę. Przebywa w zamku w Starym Obozie. Cały czas spędza na wachlowaniu przywódcy obozu. Jej twarz zdobią wyzywające tatuaże wokół oczu. Bezimienny nie ma możliwości z nią porozmawiać.

Modyfikacje Edytuj

Diccuric Edytuj

Przebywa w twierdzy Parthalan w pobliżu władcy tamtejszych terenów – Berengara. Podobnie jak w Gothic, nie rozmawia z bohaterem. Nie wiadomo, jak trafiła do Gatyah.

W tej modyfikacji jej imię brzmi Seraphia.

Ostatnie starcie Edytuj

Jest żoną Bezimiennego.

Przeznaczenie Edytuj

Serafia przeżyła upadek bariery i dostała się do Khorinis. Opowiada swoją historię. Otóż pochodzi z Montery i chciałaby tam wrócić, jednak ta opcja odpada ze względu na to, że statki nie przybywają do Khorinis. Serafia twierdzi, że Arto zorganizował zjednoczony obóz w Górniczej Dolinie, którego członkami są osoby ze wszystkich trzech obozów - Starego, Nowego i na bagnie. Mówi Bezimiennemu, że pragnie zemsty na Derekumagnacie, który po wypiciu dużej ilości rumu przystawiał się do niej i pobił. Sama nie może dokonać zemsty, więc prosi protagonistę o pomoc i informacje na temat obecnej lokalizacji Dereka. Gdy Bezimienny dowie się, że Derek był razem z Krukiem, Serafia uzna, że oboje się gdzieś zagnieździli. Derek jest bandytą w obozie na bagnie w Jarkendarze. Serafia w zamian za pomoc powie Bezimiennemu o Zwiastunie Burzy – mieczu, którego poszukuje Regis. Po spotkaniu Dereka na jaw wychodzi, że to Serafia się do niego przystawiała i że sam by jej tego nie zrobił, ponieważ Gomez by tego nie tolerował. Da bohaterowi pierścień zabójcy na dowód dla Serafii i wysyła go do Blizny po więcej szczegółów. Bezimienny udaje, że zabił Dereka, a Serafia wyjawia informacje na temat Zjednoczonego Obozu. Serafia również należy do obozu, ale Arto uznał, że będzie jej źle jako jedynej kobiecie w obozie więc wysłał ją do Khorinis z misją śledzenia paladynów. Zdradza również, że utracona miłość Arto ma na imię Zofija i takie również jest hasło wstępu do obozu.

W III rozdziale Serafia każe natychmiast wracać do Zjednoczonego Obozu. Arto ma plany wobec kopalń paladynów. Szukając dawnej kochanki Scatty'egoSiry, Serafia skieruje bohatera do Vanji (jest to Chani, która zmieniła swoją toższamość) w Czerwonej latarni, która wie co się stało z Sirą.

Dalsze losy Edytuj

Prawdopodobnie po upadku magicznej bariery zginęła lub zdołała uciec i zatrudnić się na jednej z pobliskich farm.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Serafia

  • Animacja Kobiet z G1

    • Chciał bym wiedzieć jak mogę zrobić żeby kobiety z G1 posiadały takie animacje jak ich odpowiedniczki z G2NK. A mówię tu o tym że bar...