FANDOM

Sengrath – postać występująca w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Jest to paladyn, przebywający w zamku w Górniczej Dolinie.

Przed akcją gry Edytuj

Stacjonował w Vengardzie, następnie wraz z innymi paladynami przybył na wyspę Khorinis w celu wznowienia wydobycia magicznej rudy.

Gothic II i Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Służy on w zamku obleganym przez orków. Jest przyjacielem Udara, razem z nim pilnuje przejścia koło taranu. Zajmuje się sprzedażą magicznych zwojów. W czwartym rozdziale upuszcza przypadkiem swoją kuszę, po czym zsuwa się ona z murów. Podnosi ją wtedy ork i zabiera w stronę orkowej palisady. Paladyn rusza w kierunku orkowych umocnień, żeby ją odzyskać, lecz ginie. Jego zwłoki Bezimienny może znaleźć na wschód od zamku, po drugiej stronie rzeki przy orkowej palisadzie.

Towary Edytuj

  • Towary handlarzy, ich ilość oraz statystyki mogą się znacznie różnić w grze bez dodatku "Noc Kruka".

Rozdział II Edytuj

Przedmiot Ilość Cena
Esencja many 10 25
Ekstrakt many 5 40
Mała błyskawica 3 60
Przywołanie wilka 1 75
Sen 2 100
Bryła lodu 2 100
Pięść wichru 3 60
Leczenie średnich ran 3 60
Błyskawica 5 125
Pierścień ognia 2 500
Pas mocy 1 1000
Pas ognistego biegacza 1 500

Rozdział III Edytuj

Przedmiot Ilość Cena
Esencja many 10 25
Ekstrakt many 5 40

Ciekawostki Edytuj

  • Jeżeli główny bohater sprzeda niepotrzebne rzeczy Sengrathowi przed opuszczeniem Górniczej Doliny, będzie mógł je wszystkie odzyskać z jego ciała w czwartym rozdziale.