Gothicpedia
Advertisement

Sebastian – postać występująca w Gothic 3. Jest to mag ognia i alchemik mieszkający w Reddock.

Przed akcją gry[]

Był potężnym magiem kręgu magów ognia. Po zniszczeniu magii runicznej stracił swoją moc, a po wygraniu przez orków wojny zamieszkał w obozie buntowników Reddock, aby wspierać ich swoimi alchemicznymi zdolnościami.

Gothic 3[]

Prowadzi on badania nad tajemniczą kulturą Pradawnych. Kiedy magia runiczna przestała istnieć, pogłębił się jeszcze bardziej w swych badaniach, twierdząc, że pradawni nie potrzebowali run, by używać magii. Opowiada Bezimiennemu o ognistych pucharach i mówi, że jeżeli jakieś znajdzie, powinien je zanieść do klasztoru w Nordmarze. Zna się bardzo dobrze na sztukach magicznych oraz alchemii. Prosi bohatera o przyniesienie mu 10 ziół leczniczych, które rosną niedaleko obozu. Może nauczać bohatera alchemii, jeśli ten wykona jego zadanie. Naucza także prastarej magii. Handluje przepisami alchemicznymi, miksturami i roślinami. Może opowiedzieć bohaterowi co nieco o Reddock.

Zlecane zadania[]

Dalsze losy[]

Jego dalsze losy zależą od decyzji bohatera. Jeśli ten będzie wspierał orków i zniszczy Reddock, Sebastian zginie lub ucieknie. Jeżeli jednak będzie pomagać buntownikom, dalsze losy maga pozostaną nieznane, gdyż w Gothic 3: Zmierzch Bogów Reddock jest opuszczone.

Modyfikacje[]

Modyfikacje ico.png
Sekcja niekanoniczna

Content Mod[]

Wygląd Sebastiana uległ zmianom kosmetycznym.

Sebastian w Content Mod 3.0

Advertisement