Gothic Playable Teaser
Ten artykuł przedstawia zawartość wczesnej wersji gry Gothic Playable Teaser, która w każdej chwili może ulec drastycznym zmianom.

Sarus – postać występująca w Gothic Playable Teaser.

Przed akcją gry[edytuj | edytuj kod]

Nie wiadomo wiele o przeszłości Sarusa. Był wspólnikiem Caydena i Beriga w interesach.

Gothic Playable Teaser[edytuj | edytuj kod]

Walczy z Berigiem nieopodal placu wymian. Po wygraniu pojedynku rzuca się na Bezimiennego, wiedząc, że przysłał go Cayden, aby jego także zabić. Dochodzi do kolejnej walki, z której zwycięsko wychodzi bohater. Sarus błaga wtedy o litość, a gracz może podjąć decyzję o uratowaniu go lub zabiciu.

Zabij Sarusa[edytuj | edytuj kod]

Jeśli Bezimienny nie okaże łaski Sarus umiera i nie ma żadnego wpływu na przyszłą fabułę gry.

Ocal Sarusa[edytuj | edytuj kod]

W przypadku ocalenia mu życia Sarus będzie wdzięczny bohaterowi i poprosi go o przyniesienie mu jakiegoś lekarstwa, które pomoże mu uzdrowić rany. Jest nim 20 sztuk borówek lub jeden serafis. Z rozmowy z nim można się dowiedzieć, że wraz z Caydenem i Berigiem prowadzili wspólne interesy, lecz w pewnym momencie razem zgodzili się, że Berig to piąte koło u wozu i postanowili go zabić. Sarus twierdzi też, że Cayden chciał pozbyć się wszystkich wspólników i dlatego przysłał bohatera z zadaniem odzyskania wisiorka. Na koniec wręcza Bezimiennemu pudełko z kośćmi jako fałszywy dowód, że został zabity i dzieli się ze swoimi planami ucieczki do Nowego Obozu. W późniejszym etapie gry nie ma żadnego wpływu na fabułę.

Zlecane zadania[edytuj | edytuj kod]

Wpis o Sarusie i Berigu w glosariuszu

Dalsze losy[edytuj | edytuj kod]

Nie są znane dalsze losy Sarusa. Jeśli przeżyje zapewne uciekł przed Caydenem do Nowego Obozu.