FANDOM

Sancho – postać występująca w Gothic 3. Jest to asasyński kupiec i właściciel kopalni w Ben Erai.

Gothic 3 Edytuj

Jako najbogatsza osoba w mieście jest faktycznym władcą Ben Erai, zarządca miasta Vasco pozostaje w zasadzie jego pracownikiem. Nie ufa swoim ludziom i zaraz po przybyciu Bezimiennego zleca mu zadanie zinfiltrowania ich. Później zamierza on ponownie uruchomić zatrzymane przez koczowników wydobycie w kopalni w pobliskim Lago. Rozkazuje Bezimiennemu odeskortować do niej pięciu niewolników. W przypadku wykonania tego zadania, zadowolony ze swojego pracownika, chce wstawić się za nim w Ishtar. Jego wpływy nie docierają jednak na dwór Zubena. Wysyła on list do czarnego maga Sigmora, przebywającego w Bakareshu, mówiący o tym, że jeśli wstawi się za Bezimiennym w Ishtar, nie będzie żądał zapłaty za tancerki. Po jego przeczytaniu kapłan Beliara opowiada Zubenowi o zasługach wojownika. Między innymi to przyczynia się do spotkania bohatera z władcą Asasynów.

Zlecane zadania Edytuj

Sancho CM

Sancho w Content Mod 3.0

Dalsze losy Edytuj

Jeśli bohater stanie po stronie koczowników, kupiec zginie lub ucieknie podczas ataku na Ben Erai. W innym wypadku jego losy pozostaną nieznane, ponieważ w Gothic 3: Zmierzch Bogów przejście na pustynię jest zablokowane.